gieltjegitaar
Legacy Member
karry98 zei:Bedankt voor de informatie! Om zeker te zijn zal ik toch maar een preorder plaatsen, ik heb geen zin om te wachten.
Yeah, ik heb een mail gehad van Game Mania waarin ze ook zeggen dat Nintendo altijd weinig consoles beschikbaar heeft op launch. Dus als je er één wilt op 30 november: preorderen

(net gezien dat het een handheld is, dusja)
(Niet COD: BO2!!)
