Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gieltjegitaar

Legacy Member
karry98 zei:
Bedankt voor de informatie! Om zeker te zijn zal ik toch maar een preorder plaatsen, ik heb geen zin om te wachten.

Yeah, ik heb een mail gehad van Game Mania waarin ze ook zeggen dat Nintendo altijd weinig consoles beschikbaar heeft op launch. Dus als je er één wilt op 30 november: preorderen ;)

Marginal0

Legacy Member
Als er een F-Zero bijzit ben ik anders wel verkocht, maar voorlopig komt deze niet binnen. Maar goed, weet er ook zo goed als niets over. :p (net gezien dat het een handheld is, dusja)

R!|)|)L3R

Legacy Member
gieltjegitaar zei:
Yeah, ik heb een mail gehad van Game Mania waarin ze ook zeggen dat Nintendo altijd weinig consoles beschikbaar heeft op launch. Dus als je er één wilt op 30 november: preorderen ;)

Verkoopstruc imho!
Nintendo gaat niet dezelfde fout maken als bij de Wii hoor, hoop ik toch :p

ShadowJoker

Legacy Member
Laten we eens iets anders bedenken voor het moment. Wat zijn je top 3 games die je wilt zien verschijnen op de WiiU?

De mijne zijn:

1. Opvolger van 1080 Snowboarding met betere textures en in HD
2. F-Zero WiiU (liefst hetzelfde systeem als F-Zero GX maar dan met online multiplayer)
3. Opvolger Wave Race: Blue Storm (gewoon omdat ik wil zien hoe watereffecten eruitzien op de WiiU)

Bully007

Legacy Member
1. Body Harvest
2. Xenoblade Chronicles
3. Mario Party Mixed ;) (Een nieuwe Mario Party, waarbij alle 9 voorgaande samen zijn gevoegd, dus alle mappen, alle minigames, ...)

craisin

Legacy Member
1. Mole Mania U
2. Metroid Prime HD
3. Wave Race HD

(4. Iets geheel nieuws ;))

Applicious

Legacy Member
Ik was eerst niet onder de indruk van New Super Mario Bros U, maar na het zien van de nieuwe footage afgelopen donderdag -> MUST HAVE! Wou de console vandaag pre-orderen bij Game Mania, maar hun site is down wegens onderhoud:doh: Ik denk dat de meeste sowieso voor de premium pack gaan, aangezien je voor €50 veel meer inhoud hebt..

Xtralicu

Legacy Member
Marginal0 zei:
Als er een F-Zero bijzit ben ik anders wel verkocht, maar voorlopig komt deze niet binnen. Maar goed, weet er ook zo goed als niets over. :p (net gezien dat het een handheld is, dusja)

Man die F-Zero moet inderdaad een comeback krijgen. We wachten er al veel te lang op. En ze zijn het spel zeker niet vergeten omdat Falcon toch wel in Smash Bros voorkomt.

t511413

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
idd maar dan voor 't ZombiU pack gaan of gewoon 't premium pack?

tzal er van af hangen
hoeveel die pro controller kost, anders koop je gwn prem met zombiu en controller appart
Zou die nu echt 50 euro kosten zoon bakje? denk wel dat het handig is om zo 1tje te hebben

zombiu wil ik wel, monster hunter eens testen
en blijkbaar veel tam tam rond bayoneta. dus die gaak wel een proberen

eerst zien of ik hem pre-order of niet
want als ik dat optel, zit ik al mooi rond 500 euro

en beelden van zelda kan ik wss nog niet verwachten ?

Daedie

Legacy Member
t511413 zei:
en beelden van zelda kan ik wss nog niet verwachten ?

Nee. Er is wel een techdemo van Zelda, maar die is niet per se representatief voor hoe het eigenlijke spel er zal uitzien.

Applicious

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
idd maar dan voor 't ZombiU pack gaan of gewoon 't premium pack?

Hangt een beetje ervan af van wat jij wil..
Bij een ZombiU pack zit er de game en een Wii U Po Controller ingebgrepen.. Terwijl in een premium pack Nintendo Land, houder voor de console, gamepad houder & gamepad oplaad dock zijn inbegrepen.. ZombieU pack gaat waarschijnlijk €50 meer kosten dan het premium pack.. Want ik vemoed dat zo een Pro Controller ook niet echt goedkoop gaat zijn.

614991_389398681128011_164954410_o.jpg

KnightOfCydonia

Legacy Member
Het is vooral spijtig dat Pikmin 3 geen launch titel geworden is, op dit moment is de line-up zeer pover maar dat is nu eenmaal een slechte gewoonte van Nintendo.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Pover? Ik weet ni maar er zitten toch genoeg goeie launchtitels bij vind ik.

ShadowJoker

Legacy Member
Misschien dat de launchtitels van Nintendo iets achterlopen, maar de rest is veel beter dan bij de Wii en GameCube. Toen die 2 uitkwamen was de keuze beperkt. Met de WiiU zal ik mogelijk titels moeten laten links liggen wegens tijdgebrek.

craisin

Legacy Member
Voor mij is het vooral Ubisoft die Nintendo goed inlost met een paar sterke uitziende launch-titels zoals Rayman en ZombiU.

Kenneke10

Legacy Member
Mij heeft gans het plaatje van de wii u nog niet weten overtuigen, heb het wel nog niet super gevolgd.

Toch eerder benieuwd naar de next gen van sony en microsoft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan