Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daimakaimura

Legacy Member
dan wil je er toch gewoon ééntje wanneer ze uitverkocht zijn en door iederéén gegeerd zijn ;-)

ShadowJoker

Legacy Member
@ Kenneke10:
Volgens de bronnen wat er nu zijn wordt gewoon de Amerikaanse $ in € omgezet. Dus 299,99€ voor het Basic WiiU Pack en 349,99€ voor Premium WiiU Pack. En daar komt ook nog het ZombiU Pack bij, waar nu de prijs 399,99€ van is.



En voor alle anderen, zat daarstraks te rond te neuzen op IGN en heb toen het nieuwe muzikale level gezien van Rayman Legends.

[youtube]w5QoFmYaQaQ[/youtube]

R!|)|)L3R

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Mij heeft gans het plaatje van de wii u nog niet weten overtuigen, heb het wel nog niet super gevolgd.

Toch eerder benieuwd naar de next gen van sony en microsoft

Ik vrees voor hun dat het meer van hetzelfde gaat worden, niks innovatiefs ofzo, gewoon gfx beter etc.
Daarom alleen al wil ik een WiiU, brengt weer iets nieuws en cools! :applause:

Karry98

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Ik vrees voor hun dat het meer van hetzelfde gaat worden, niks innovatiefs ofzo, gewoon gfx beter etc.
Daarom alleen al wil ik een WiiU, brengt weer iets nieuws en cools! :applause:

Dit is voor mij de voornaamste reden dat ik echt super enthousiast ben over de wii u. Voor mij persoonlijk zijn graphics niet zo belangrijk, het voegt weinig toe aan het plezier dat ik beleef aan een game. PS4 wordt uiteraard een bom, maar dat hoeft voor mij allemaal niet.

En ik vind echt dat de prijs zeer goed meevalt, wat nog een groot pluspunt is.

Applicious

Legacy Member
karry98 zei:
Dit is voor mij de voornaamste reden dat ik echt super enthousiast ben over de wii u. Voor mij persoonlijk zijn graphics niet zo belangrijk, het voegt weinig toe aan het plezier dat ik beleef aan een game. PS4 wordt uiteraard een bom, maar dat hoeft voor mij allemaal niet.

En ik vind echt dat de prijs zeer goed meevalt, wat nog een groot pluspunt is.

Ben het hier ook mee eens.. De gameplay van Nintendo games is altijd al super geweest.. We weten nog niet wat voor grafische kwaliteit er later uit deze console geperst zal worden.. Word waarschijnlijk met de komende jaren duidelijker :)

Picknick21

Legacy Member
Top 3 games die ik wil zien:

-No More Heroes 3
-Metroid HD
-Pilotwings HD/ Trauma Center HD

kimme1975

Legacy Member
Ik ga een pre-order plaatsen bij Dreamland maar dat is momenteel nog niet mogelijk. Wss omdat ze wachten tot andere winkels afkomen met prijzen en ze daar dan onder gaan als laagste prijsgarantie ;-).

Karry98

Legacy Member
Ik weet nog niet waar ik een preorder ga plaatsen...

En om nog eens terug te komen op het gegeven dat de PS4 veel krachtiger zal zijn: Ik vind echt dat éénmaal er een bepaald niveau en graphics is bereikt, het niet beter moet. Ik kan erg genieten van mooie beelden, maar op een bepaald punt moet het voor mij gewoon niet beter.

Ik heb zelden zo hard uitgekeken naar een nieuwe console!

Daimakaimura

Legacy Member
inderdaad en wetende dat nintendo vroeger 1Mb nodig had voor een spel wat u 100 uur boeide, Kunnen 'die' tegenwoordig met hun BR-discs nog geen 5 fatsoenlijke games uitbrengen!

Was wel verschoten toen ik las dat nintendo WiiU spellen tot 25gig kunnen gaan :))

Thorazer

Legacy Member
Daimakaimura zei:
inderdaad en wetende dat nintendo vroeger 1Mb nodig had voor een spel wat u 100 uur boeide, Kunnen 'die' tegenwoordig met hun BR-discs nog geen 5 fatsoenlijke games uitbrengen!
Was wel verschoten toen ik las dat nintendo WiiU spellen tot 25gig kunnen gaan :))

Overdrijven is ook een kunst :/

Ik ga ook de Nintendo Wii U kopen maar om te zeggen de de concurrentie nog geen 5 deftige games wist te maken gaat erover , of je had het over de Wii want dan volg ik je wel :)

t511413

Legacy Member
kwil eerst wat meer info rond die zombiu pack

Wii U Basic
Prijs: € 299,-

Inhoud:
- Witte Wii U-console
- 8GB opslaggeheugen.
- Wii U Gamepad
- HDMI-kabel
Wii U Premium
Prijs: € 349,-

Inhoud:
- Zwarte Wii U-console
- 32GB opslaggeheugen.
- Wii U Gamepad
- HDMI-kabel
- Gamepad oplaad/dockingstation
- AC-oplader voor controller
- Een standaard voor de Gamepad en de Wii U.
- Wii U Sensor Bar
- 2 jaar Nintendo Network Premium abonnement.
- NintendoLand
ZombiU Pack
Prijs: € 399,-

Inhoud:
- Zwarte Wii U-console
- 32GB opslaggeheugen.
- Wii U Gamepad
- HDMI-kabel
- Gamepad oplaad/dockingstation
- AC-oplader voor controller
- Een standaard voor de Gamepad en de Wii U.
- Wii U Sensor Bar
- Wii U Pro controller
- 2 jaar Nintendo Network Premium abonnement
- ZombiU
zombiu_pack.png

https://twitter.com/NintendoUK/status/246602439728435201

Y@nnick.

Legacy Member
Als ik een Wii U zou kopen dan zou het sowieso die ZombiU pack zijn! Maar ik heb geleerd uit de fouten met de 3DS... voortaan wacht ik met het kopen van een nieuwe console.

Daimakaimura

Legacy Member
Thorazer zei:
Overdrijven is ook een kunst :/

Ik ga ook de Nintendo Wii U kopen maar om te zeggen de de concurrentie nog geen 5 deftige games wist te maken gaat erover , of je had het over de Wii want dan volg ik je wel :)

ik mag de helft overdrijven :)
dus allé 10 dan ;p

ach je weet goed genoeg wat ik bedoel, als ze nu de ruimte eens tegoei zouden benutten was een Ps4 niet nodig

Spandi

Legacy Member
Y@nnick. zei:
Als ik een Wii U zou kopen dan zou het sowieso die ZombiU pack zijn! Maar ik heb geleerd uit de fouten met de 3DS... voortaan wacht ik met het kopen van een nieuwe console.

QFT. Mij lappen ze het ook niet meer, ik kijk zeker nog een jaar de kat uit de boom :)

ShadowJoker

Legacy Member
t511413 zei:
ik volg niet wat was er met 3ds :d

Toen de 3DS net uitkwam stond de officiële prijs op 250€ maar dan, na net iets minder dan een half jaar, werd een grote korting van rond 75/80€ aangekondigd. Het was daarom dat snelle kopers 10 gratis NES-games en 10 GBA-games kregen als compensatie.

Normaal gezien komt er niet zo snel een prijsdaling voor de WiiU, want Nintendo had eerder al gezegd om ervoor te zorgen dat een prijsverlaging zoals met de 3DS niet opnieuw zal gebeuren. Want voor Nintendo zelf was dat geen denderend moment, voor de consument natuurlijk wel.

Maar het kan natuurlijk altijd dat de WiiU niet genoeg verkoopt tijdens de launchperiode...

craisin

Legacy Member
Een ander risico wat je ook niet loopt met de Wii U is een redesign na een jaar ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan