Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kenneke10 zei:Mij heeft gans het plaatje van de wii u nog niet weten overtuigen, heb het wel nog niet super gevolgd.
Toch eerder benieuwd naar de next gen van sony en microsoft
R!|)|)L3R zei:Ik vrees voor hun dat het meer van hetzelfde gaat worden, niks innovatiefs ofzo, gewoon gfx beter etc.
Daarom alleen al wil ik een WiiU, brengt weer iets nieuws en cools! :applause:
karry98 zei:Dit is voor mij de voornaamste reden dat ik echt super enthousiast ben over de wii u. Voor mij persoonlijk zijn graphics niet zo belangrijk, het voegt weinig toe aan het plezier dat ik beleef aan een game. PS4 wordt uiteraard een bom, maar dat hoeft voor mij allemaal niet.
En ik vind echt dat de prijs zeer goed meevalt, wat nog een groot pluspunt is.

Picknick21 zei:Top 3 games die ik wil zien:
-No More Heroes 3
-Metroid HD
-Pilotwings HD/ Trauma Center HD

Daimakaimura zei:inderdaad en wetende dat nintendo vroeger 1Mb nodig had voor een spel wat u 100 uur boeide, Kunnen 'die' tegenwoordig met hun BR-discs nog geen 5 fatsoenlijke games uitbrengen!
Was wel verschoten toen ik las dat nintendo WiiU spellen tot 25gig kunnen gaan)

Wii U Basic
Prijs: € 299,-
Inhoud:
- Witte Wii U-console
- 8GB opslaggeheugen.
- Wii U Gamepad
- HDMI-kabel
Wii U Premium
Prijs: € 349,-
Inhoud:
- Zwarte Wii U-console
- 32GB opslaggeheugen.
- Wii U Gamepad
- HDMI-kabel
- Gamepad oplaad/dockingstation
- AC-oplader voor controller
- Een standaard voor de Gamepad en de Wii U.
- Wii U Sensor Bar
- 2 jaar Nintendo Network Premium abonnement.
- NintendoLand
ZombiU Pack
Prijs: € 399,-
Inhoud:
- Zwarte Wii U-console
- 32GB opslaggeheugen.
- Wii U Gamepad
- HDMI-kabel
- Gamepad oplaad/dockingstation
- AC-oplader voor controller
- Een standaard voor de Gamepad en de Wii U.
- Wii U Sensor Bar
- Wii U Pro controller
- 2 jaar Nintendo Network Premium abonnement
- ZombiU
Thorazer zei:Overdrijven is ook een kunst :/
Ik ga ook de Nintendo Wii U kopen maar om te zeggen de de concurrentie nog geen 5 deftige games wist te maken gaat erover , of je had het over de Wii want dan volg ik je wel![]()

Y@nnick. zei:Als ik een Wii U zou kopen dan zou het sowieso die ZombiU pack zijn! Maar ik heb geleerd uit de fouten met de 3DS... voortaan wacht ik met het kopen van een nieuwe console.

t511413 zei:ik volg niet wat was er met 3ds :d