Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karry98

Legacy Member
Mijn preorder is nu ook geplaatst (ZombiU Pack) bij Game Mania.

Nu maar hopen dat er voldoende consoles beschikbaar zullen zijn bij de Launch :D.

kimme1975

Legacy Member
Je kan vanaf vandaag de 3 packs pre-orderen via webshop dreamland/collishop!! Ik heb mijne net besteld, ZombiU Pack (399 Euro):

Nintendo Wii - Gaming - DreamLand

Moest de prijs binnenkort nog iets lager uitvallen (bv: 390 Euro) wordt de prijs van je pre-order dan ook aangepast?

Bully007

Legacy Member
Morgen misschien meer nieuws omtrent GTA V op Wii U. Het is aandeelhoudersvergadering van Take Two, dus die vraag zal heus wel gesteld worden.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Hoe zit het met reverse compatibility? Legend of Zelda Skyward Sword en Super Mario Galaxy (2), speelbaar op de Wii U?

Bully007

Legacy Member
Ja deze zijn speelbaar, maar in hoeverre deze dan 'upscalen' weet ik niet.

edit: Ze worden niet geupscaled, wat ergens niet erg is natuurlijk.

Karry98

Legacy Member
kimme1975 zei:
Moest de prijs binnenkort nog iets lager uitvallen (bv: 390 Euro) wordt de prijs van je pre-order dan ook aangepast?

Dat denk ik wel hoor. Het zou redelijk oneerlijk zijn om te mensen te straffen die het meeste uitkijken naar de console en een preorder hebben geplaatst.

Karry98

Legacy Member
Bully007 zei:
Het wordt tijd dat GameMania zen prijzen bekend maakt, want ik begin schrik te hebben dat ook zij wel eens hoger durven gaan. Zo ook al zavvi.nl

www.zavvi.nl - Wii U Console: 32GB Nintendo Land Premium Pack - Black Games Consoles | Zavvi.nl

Ik heb nu echt wel geen zin om nog meer te betalen dan nu al 400 euro voor de bundle.

Inderdaad, 400 euro wil ik er nog aan geven zonder al te veel problemen, maar veel duurder moet het toch ook niet worden. Het feit dat Game Mania nog steeds geen prijzen heeft geplaatst, doet wel niet veel goeds vermoeden. Maar ja, afwachten e...

R!|)|)L3R

Legacy Member
kimme1975 zei:
Je kan vanaf vandaag de 3 packs pre-orderen via webshop dreamland/collishop!! Ik heb mijne net besteld, ZombiU Pack (399 Euro):

Nintendo Wii - Gaming - DreamLand

Moest de prijs binnenkort nog iets lager uitvallen (bv: 390 Euro) wordt de prijs van je pre-order dan ook aangepast?

Ik heb ook de WiiU ZombiU Pack besteld via de Collishop/Dreamland :)

kimme1975

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Ik heb ook de WiiU ZombiU Pack besteld via de Collishop/Dreamland :)

Nice :D.. Er waren wel nog maar 2 extra spellen los beschikbaar via Collishop: Mario U en Nintendo Land. Ik heb er Mario ook bij besteld dus voor 459 Euro in totaal dan. Hopelijk gaat de prijs van het spel en de console nog wat naar beneden maar Colruyt kennende en hun laagste-prijs garantie denk ik wel dat dit de komende weken zal gebeuren!! :applause:

Had graag ook nog Rayman Legends gehad bij de launch.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Ik wacht nog af met een spel erbij te kopen, zou ook wel graag Rayman Legends hebben. Ziet er een tof spel uit.

Idd, hopelijk zakt hun prijs nog wa hé kimme1975

craisin

Legacy Member
Net mijn pre-order bij GM Genk ook aangepast naar de ZombiU pack, inclusief wat andere goodies: extra Pro Controller, FIFA 13 en Nintendo Land.

Bully007

Legacy Member
Hebben zij ook de denkwijze van niet meer hoger te gaan eenmaal je deze besteld hebt? Want ik heb die gisteren besteld, nu staat er 364 €, het zou dus schandalig zijn als ik 30 november in de winkel sta en ineens 399€ moet betalen.

Allesinds als ze 364 € menen, dan hebben ze mij als levenslange klant voor zich gewonnen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan