Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadowJoker

Legacy Member
Bully007 zei:
Ah ok, dus er is hoop dat dit wel degelijk de prijs gaat zijn die ik 30 november ga betalen ;). Dat is dan ineens pre-order voor tank-tank-tank eraan toevoegen als dat zo blijft ;).

Nog 71 dagen :(

Nu gaat het nog, maar de laatste 2 weken voor de launch begin ik het toch te voelen. Het verlangen voor een nieuwe console. :p :scream:

R!|)|)L3R

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Nu gaat het nog, maar de laatste 2 weken voor de launch begin ik het toch te voelen. Het verlangen voor een nieuwe console. :p :scream:

Idem hier hoor, maar bij mij is 't echt de laatste dagen, dan ist precies of sinterklaas komt :D
Omg denk ik dan soms, moete daarvoor al bijna 33 jaar oud zijn :p

Bully007

Legacy Member
ik voel mij jong ;). 26 nu, en jarig op 29 november, ideale timing dus, kank ineens mezelf trakteren op een extra spelleke ;).

Daimakaimura

Legacy Member
Architecture Turks :p
dat versta ik wil veel sambal en weinig look das wat we nodig hebben ;-)

Fetseroony

Legacy Member
Daimakaimura zei:
die 364€ das tenminste ene degelijke prijs voor de overprijste ZombiU pack
ik blijf erbij dat ze een misvatting hebben gecreëerd met die zombiU
dat spel alleen kost 45€ en de controller allen kost ook 45€

Ik zie echt niet in waarom dat pack dan 50€ meer moet kosten dan de premium met nintendoland!

mijn reservatie staat vast bij de GM :-)

nu tanktanktank nog :-)

Dus, als ik het goed begrijp...

Premium pack/Nintendoland + Pro Controller + ZombiU
is duurder dan
Premium pack/ZombiU/Pro Controller + Nintendoland ?

Basic pack = €299
Nintendoland = €60

Basic pack = €299
ZombiU = €60
Pro Controller = €55

Waar ziet gij dat 399 tov 349 te veel is?
Of zie ik het verkeerd?

Bully007

Legacy Member
Wel teleurstellend dat de CPU trager is dan de XBOX360 en PS3. En dat uit de mond van Akihiro Suzuki , dus het zal al zeker geen soort troll zijn. Raar allesinds, GPU pak sterker, RAM-geheugen pak sterker, maar CPU zou dan zwakker zijn, hoe komen ze erbij om zoiets in elkaar te steken. Allesinds, we zullen maar blind vertrouwen op big N dat ze weten hoe en waarom.

Fetseroony

Legacy Member
Thorazer zei:
Voor console's ben je toch beter af bij een Game Mania naar mijn mening.

Qua service is dat veel vlotter en ik spreek uit ervaring zeker als je het aan dezelfde prijs hebt.

Ik heb mijn pre-order daar al staan sinds juni/2011 :p
Alleen jammer dat ze nog geen prijs laten weten.
Als die ZombiU-pack effectief 364 gaat zijn, hoop ik wel dat ze m'n pre-order data kunnen behouden en niet ineens achteraan in de wachtlijst kom!

Bully007

Legacy Member
Fetseroony zei:
Ik heb mijn pre-order daar al staan sinds juni/2011 :p
Alleen jammer dat ze nog geen prijs laten weten.
Als die ZombiU-pack effectief 364 gaat zijn, hoop ik wel dat ze m'n pre-order data kunnen behouden en niet ineens achteraan in de wachtlijst kom!

Om het over te zetten naar een ander pakket, met behoud van de datum, moet je blijkbaar langs je game mania store gaan. Maar snapt GameMania nu niet dat het even simpel online kan? Of hebben ze geen helpdesk die het met een simpel mailtje kan fixen? Want heeft iemand al ervaring met het omzetten van je bestelling? Kun je deze dan achteraf nog steeds in 'uw account' zien staan op hun site?

fiqm

Legacy Member
Het zou dus geen slecht idee zijn om in principe die ZombiU pack in de Collishop te bestellen, aangezien hij daar nu wel nog aan 364 euro staat. Ook al gaat de prijs daar nog omhoog, ik denk dat je sowieso de prijs betaalt vanop het moment van bestelling. Enkele maanden geleden had ik er een nieuwe Xbox 360 chrome controller besteld voor 40 euro, terwijl die in alle andere winkels aan 50 euro stond. Een dag later hadden ze de prijs ook al aangepast naar 50 euro, maar toch heb ik maar 40 moeten betalen.

Bij Colruyt ben je trouwens ook niet verplicht om effectief te kopen, ook al heb je het besteld. Je beslist pas tot aankoop op het moment van afhaling. Ik denk dus dat ik voor de zekerheid al een bestelling ga plaatsen, ik denk niet dat het goedkoper zal worden dan 364 euro.

Daimakaimura

Legacy Member
Fetseroony zei:
Dus, als ik het goed begrijp...

Premium pack/Nintendoland + Pro Controller + ZombiU
is duurder dan
Premium pack/ZombiU/Pro Controller + Nintendoland ?

Basic pack = €299
Nintendoland = €60

Basic pack = €299
ZombiU = €60
Pro Controller = €55

Waar ziet gij dat 399 tov 349 te veel is?
Of zie ik het verkeerd?

ik snap de mensen niet die mij niet willen snappen :doh:

Zombiu vinde nu al voor 45€ en de controller voor 45€
299+90€ = 399€?

das toch geen voordeel das meer betalen

Daimakaimura

Legacy Member
merci voor je post Fiqm
heb mijne toch maar dubbel gepreordered

Bully007

Legacy Member
Bij de voorwaarden van Collishop/Dreamland zie ik wel iets anders staan.

7.2. Volgende bepaling is enkel van toepassing op Reservaties (zie punt 2).

De consument beschikt niet over het recht om van de aankoop af te zien

Ok Foutje, blijkbaar gaat het over herroepingsrecht.

fiqm

Legacy Member
Bully007 zei:
Bij de voorwaarden van Collishop/Dreamland zie ik wel iets anders staan.

7.2. Volgende bepaling is enkel van toepassing op Reservaties (zie punt 2).

De consument beschikt niet over het recht om van de aankoop af te zien

Ok Foutje, blijkbaar gaat het over herroepingsrecht.

Dat wil iets anders zeggen hoor. Geloof me, je bent niet verplicht om effectief tot aankoop over te gaan. Als je het pakket na twee weken niet komt afhalen, sturen ze het zelfs gewoon terug naar hun magazijn in Brussel.

Ah, je had blijkbaar net je post aangepast toen ik je quoteerde :)

Ik heb de mijne ook besteld. Het kan in ieder geval geen kwaad. Als hij effectief 364 euro gaat kosten in Gamemania, kan ik hem nog altijd daar gaan kopen. Zoniet, is dit een "koopje". En voor de duidelijkheid, dit stond in de bevestingsmail die ik gekregen heb:

"4. Betaalwijze
--------------

Je betaalt je pakket aan de kassa van je winkel. Je beslist pas tot aankoop wanneer je je pakket betaalt."

Daimakaimura

Legacy Member
inderdaad en die 364€ is een gerechtvaarderde prijs voor die ZombiU pack
dan wil zeggen dat je die pro controller hebt voor 15€

das pas voordeel, en niet die zwans van 50€ voor een controller in een voordeelpack 399€
das dikke zever.

Bully007

Legacy Member
Heb hem ook besteld, en laten leveren in Colruyt hier in de buurt. Nu heb ik al 3 pre-orders staan ;), 2 bij Game Mania en 1 bij Collishop. Maar morgen wel eens langs gamemania rijden om er 1 van te laten maken. Allesinds ik wil op dag 1 kunnen spelen!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan