ShadowJoker
Legacy Member
Bully007 zei:Ah ok, dus er is hoop dat dit wel degelijk de prijs gaat zijn die ik 30 november ga betalen. Dat is dan ineens pre-order voor tank-tank-tank eraan toevoegen als dat zo blijft
.
Nog 71 dagen![]()
Nu gaat het nog, maar de laatste 2 weken voor de launch begin ik het toch te voelen. Het verlangen voor een nieuwe console.

. Dat is dan ineens pre-order voor tank-tank-tank eraan toevoegen als dat zo blijft


