Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sprantix zei:32 gig als storage voor de premium lijkt me echt enorm weinig ... Xbox kwam uit met 20gig zo'n 6-7 jaar geleden? Had liever een 500 gig / 1 terra premium gezien.
Thorazer zei:Enige zorg die ik mij maakt is dat je waarschijnlijk meer op je gamepad gaat kijken dan naar je grote TV of ben ik mis?
Je ziet meestal 2 keer hetzelfde.
Zal afwachten worden![]()

:applause:

R!|)|)L3R zei:Welke bundel gaan jullie kiezen? Witte of zwarte WiiU?

Fetseroony zei:Sowieso zwarte bunder + Nintendoland en Zombi U als launchgame
Ze hebben me gisteren toch siked weten te maken![]()