Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorazer

Legacy Member
En wat zouden de game kosten?

Premium pack voor mij alvast en wss met Zombi U pack

gieltjegitaar

Legacy Member
Ik heb mailtje naar Game Mania gestuurd om hun richtprijs te vragen, hopelijk krijg ik snel antwoord. De launchdatum op Bart Smit klopt precies nog niet?

En bij de ZombiU pack zit idd geen Nintendoland. Ik denk dat de bedoeling is om de keuze te maken tussen de casual ervaring van NL tegenover de meer hardcore ervaring van ZU.

greg89

Legacy Member
32 gig als storage voor de premium lijkt me echt enorm weinig ... Xbox kwam uit met 20gig zo'n 6-7 jaar geleden? Had liever een 500 gig / 1 terra premium gezien.

Spandi

Legacy Member
Sprantix zei:
32 gig als storage voor de premium lijkt me echt enorm weinig ... Xbox kwam uit met 20gig zo'n 6-7 jaar geleden? Had liever een 500 gig / 1 terra premium gezien.

Deze enorm lage storage baart mij ook zorgen. Hoe gaan ze daar mee de HD tour opgaan?

Komaan Nintendo, ga nu is rechtstreeks de concurrentie aan!

Also: weer een 2D mario? Pff...

Creamium

Legacy Member
Bayonetta 2 (exclusief?) voor WiiU is wel HUGE. Zeker de grootste verrassing van de laatste maanden

Maar 8 gig bij basic pack? Je bent gewoon meteen veroordeeld tot de -best prijzige- premium pack (350 euro :o)

Daimakaimura

Legacy Member
vind wel tof dat je de VC games kunt overzetten naar de WiiU
want dat zijn er nogal een deel wat ik heb gekocht gehad in de beginnen :)

ShadowJoker

Legacy Member
Ik dacht nochtans dat ze het zo gingen maken dat je een externe HDD kon aansluiten op de Wii U om de opslagcapaciteit uit te breiden. Maar nu ze 2 verschillende versies gaan uitbrengen, is dat (waarschijnlijk) niet meer het geval?

EDIT: Never mind... Hier is het bewijs dat het toch kan.

Wii U Memory Can be Easily Expanded With USB Hard Drives

Thorazer

Legacy Member
Enige zorg die ik mij maakt is dat je waarschijnlijk meer op je gamepad gaat kijken dan naar je grote TV of ben ik mis?

Je ziet meestal 2 keer hetzelfde.

Zal afwachten worden :)

R!|)|)L3R

Legacy Member
Thorazer zei:
Enige zorg die ik mij maakt is dat je waarschijnlijk meer op je gamepad gaat kijken dan naar je grote TV of ben ik mis?

Je ziet meestal 2 keer hetzelfde.

Zal afwachten worden :)

Daarom ni hé, als je op je gamepad je inventorie van wapens ziet en op je scherm je vijanden.
Imho kunnen ze hier heeeeeeeeeel veel mee doen, alleen is de vraag, willen de developers dat wel?
De WiiU gaat bangelijk worden!!! :bow::woohoo::applause::niceone::love::cool: :music:

gieltjegitaar

Legacy Member
Denk niet dat veel mensen de witte gaan kiezen, bij de zwarte krijg je veel meer voor maar 50 euro extra ;)

Fetseroony

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Welke bundel gaan jullie kiezen? Witte of zwarte WiiU?

Sowieso zwarte bunder + Nintendoland en Zombi U als launchgame
Ze hebben me gisteren toch siked weten te maken :love:

starspike

Legacy Member
Fetseroony zei:
Sowieso zwarte bunder + Nintendoland en Zombi U als launchgame
Ze hebben me gisteren toch siked weten te maken :love:

Ik vind het "jammer" dat het enkel met ZombiU is. Immers die Pro Controller is me wel iets leuks om erbij te hebben. Want als ik dat achteraf moet kopen?? Die Monster Hunter bundel van Japan, zou me meer aanstaan.

ShadowJoker

Legacy Member
Zwarte WiiU met ZombiU pack komt hier binnen. Met mogelijk ook nog Rayman Legens apart.

Ben wel nog niet echt zeker om die Pro Controller te kopen aangezien alle games te spelen zijn met het WiiU GamePad. En voor de VC-games kan je ook de Classic Controller Pro gebruiken.

Lord_Palethorn

Legacy Member
Adviesprijzen:

Nintendo Wii U, Basic Pack - 299,99 EUR
Nintendo Wii U, Premium Pack (Zwart) - 359,99 EUR
Nintendo Wii U, Premium Pack Zombi U incl. Game Controller - 399,99 EUR
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan