Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souldoubt

Legacy Member
barbapapa zei:
Bij mij hangt het ook af van wat er meteen beschikbaar is;

Daar ben ik al redelijk gerust in, ik ga hoogstwaarschijnlijk zelfs de aankoop van een paar titels moeten uitstellen omdat er op of rond de release gewoon teveel ineens uitkomt voor mij.

Ruben VDS

Legacy Member
Is het nog verstandig om een gewone Wii te kopen? Of beter wachten tot de Wii U?

R!|)|)L3R

Legacy Member
Best wachten op de WiiU vind ik, is nog enkele maanden wachten.

ShadowJoker

Legacy Member
Gewoon als kleine herinnering. Deze donderdag 13 september om 16u00 is de preview van de Wii U live te bekijken. Er wordt een officiële releasedatum en prijs verwacht en ook nog kleinere details rond de console zelf.

Hier te bekijken:
Nintendo Direct Wii U Preview

Dit is blijkbaar niet dezelfde presentatie als die wat Nintendo in New York gaat geven, deze is aangepast voor het Europese publiek met Satoru Shibata (de huidige baas van Nintendo of Europe) als presentator.

gieltjegitaar

Legacy Member
Conference is begonnen!

Nintendo Land inbegrepen in Premium Pack

gieltjegitaar

Legacy Member
ZombiU en Mass Effect 3 ook op launch, speciale limited edition pack met ZombiU en Pro Controller.

ShadowJoker

Legacy Member
Nieuw spel van Platinum Games: Bayonetta 2. Exclusief voor de Wii U.

gieltjegitaar

Legacy Member
Monster Hunter 3 Ultimate op WiiU en 3DS, met uitwisselbare savedata en connectiemogelijkheden.

Het zit erop, nu wachten op prijzen van de verschillende winkels :)

ShadowJoker

Legacy Member
Link_006_ zei:
En euh, al ergens een prijs te vinden? Nintendo site down hier.

De prijs wordt bepaald door de winkels. Zal dus wachten worden tot bepaalde winkels apart hun prijzen laten zien.

craisin

Legacy Member
Premium pack sowieso voor mij, enkel nog niet 100% of dat de ZombiU pack wordt of dat ik ZombiU gewoon apart koop samen met de standaard premium pack.
En Rayman Legends gaat ook mee naar huis op 30 november.

souldoubt

Legacy Member
30 november wordt een dure dag :-)
Bij die Zombi U pack zal geen Nintendoland zitten zeker?

ShadowJoker

Legacy Member
Ik dacht dat ik het verkeerd gelezen had, maar blijkbaar komt Disney's Epic Mickey 2: The Power of Two toch naar de Wii U.

Dan hoef ik de PS3-versie niet te kopen omwille van de betere graphics en de Wii-versie niet omwille van de controls.

starspike

Legacy Member
Ik ga hem sowieso pas bij kerst halen... Voorlopig lijken mijn launch aankopen New Super Mario Bros Wii U, Trine 2, Pikmin 3 en Rayman Legends te zijn. AC III en Arkham City haal ik me gewoon nog voor de 360.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan