Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadowJoker

Legacy Member
Voor mensen die willen weten hoe de covers van WiiU-games er zullen uitzien:

picresized_1345198707_BACAE.jpg


Doet denken aan de covers voor GameCube-games. Hopelijk staat er bij exclusieve Nintendo-games ook weer ONLY FOR bij.

Namko

Legacy Member
Liever een andere kleurtje(rood, of toch donker blauw) om eerlijk te zien. :p

ShadowJoker

Legacy Member
Volgens mij kan je op 9lives geen videos insluiten van GameTrailers, alleen YouTube.

[youtube]CZvGfAfV0JM[/youtube]

Namko

Legacy Member
Iemand toevallig al naar Gamescom geweest en ervaring gehad met de Wii U? :)

craisin

Legacy Member
Die ZombiU gaat volgens mij echt vet worden. In't begin was ik er niet zo hyped over, maar die komt toch langzaamaan. Leuk ook dat het een sequel is op Amiga game Zombi.

ShadowJoker

Legacy Member
ZombiU heeft echt dat gevoel dat je alleen bent in een stad vol zombies en het concept van perma-death. Als blijkbaar 1 personage doodgaat, dan blijft ie dood of wordt ie zelf een zombie. Dan ben je verplicht met een ander personage verder te spelen.

Hoop echter ook dat er misschien online co-op gebruikt kan worden of toch matches van mens tegen zombie zoals in Left 4 Dead.

Namko

Legacy Member
Vandaag Rayman Legends en Batman Arkham City Armored Edition gespeeld op Gamescom.

Rayman was echt wel een leuke ervaring! Zeker de moeite om met vrienden te spelen. ^^
Batman viel wel mee. Enkel de frame rate soms dropte, wat wel jammer was imo.

craisin

Legacy Member
Rayman Legends koop ik blind. Origins was één van de beste platformers in jaaaaren.
Over Batman twijfel ik nog of die games echt iets voor mij zijn; en ZombiU is normaal zeker kopen.

Bully007

Legacy Member
ZombiU, Just Dance 4 en Mario Bros U zijn al gepre-ordered. Rayman, Fifa, Need for Speed zijn twijfelgevallen, dat ga ik pas die dag zelf beslissen (lees: afhankelijk van hoeveel centjes ik dan over heb).

ShadowJoker

Legacy Member
Er gaat blijkbaar op 13 september een event door in New York, met Reggie Fils-Aime, dat gaat over de WiiU. Meest waarschijnlijk worden de releasedatum en de launchprijs voor Amerika daar bekend gemaakt.

Hopelijk volgt daarop een Europese bekendmaking van wanneer de WiiU hier beschikbaar zal zijn.

craisin

Legacy Member
Kan me moeilijk inbeelden dat ze enkel een Amerikaanse launch datum bekendmaken. Is dat tegenwoordig trouwens niet altijd wereldwijd voor consoles?

ShadowJoker

Legacy Member
Nintendo of America geeft alleen informatie voor Amerika. Hoewel sommige releases hetzelfde kunnen zijn bij ons in Europa, dan geven ze daar bij NoA geen commentaar op. Zij hebben niets met ons te maken en wij hebben niets met hun te maken.

En op de vorige pagina van dit topic was er al het bericht dat de Europese WiiU-launch een maand later zou plaatsvinden, omdat er blijkbaar problemen zijn met de productie van het GamePad.

Jack The Ripper

Legacy Member
Game pc's hebben in principe genoeg aan 4GB (games verbruiken doorgaans niet meer dan 2GB - de rest is voor Windows en achtergrondprogramma's) Voor de Wii U moet 1,5GB wel volstaan denk ik, consoles springen doorgaans veel efficienter om met geheugen dan een PC.

Namko

Legacy Member
We zullen op 13 september wel te weten komen welke geruchten kloppen en welke niet(hoop ik toch). :p

craisin

Legacy Member
Wii U zou (in Amerika) voor 18 November zijn, gelekt via een Gamestop werknemer.

Thorazer

Legacy Member
Denk wel dat ik de Wii U in huis ga halen al was het voor de Nintendo exclusieve games :)

Veel zal afhangen van de prijs of ik het meteen doe of nog even afwacht.

craisin

Legacy Member
Bij mij hangt het ook af van wat er meteen beschikbaar is; maar met Ubisoft die een paar zeer interessante titels gaat afleveren, is dat deze keer misschien niet afhankelijk van Nintendo's eigen catalogus. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan