Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Voor degene die aant zagen waren dat er weinig launchtitels waren, kuch kuch, ik wil niks zeggen maar dees ziet er toch goe uit! :niceone:

Bully007

Legacy Member
En Tank Tank Tank!!! staat voor November, dus mss geen launch in N-Amerika, maar wel hier mogelijks ;), naar dat spel kijk ik echt zo hard uit!

ShadowJoker

Legacy Member
Nu komt er blijkbaar een Mass Effect Trilogie set naar Xbox 360, PS3 en PC zodat je alle games na elkaar kan spelen door bepaalde saves te gebruiken. Zou leuk zijn als de trilogie ook, later dan, naar de WiiU komt.

Omdat alleen Mass Effect 3: Special Edition voor de WiiU is in mijn ogen redelijk bizar.

craisin

Legacy Member
Ik had iets opgevangen dat er extra content in Mass Effect 3 voor de Wii U zou zitten, zoals een in-game comic die het verhaal van 1 en 2 uitlegt eer je aan 3 begint.

ShadowJoker

Legacy Member
barbapapa zei:
Ik had iets opgevangen dat er extra content in Mass Effect 3 voor de Wii U zou zitten, zoals een in-game comic die het verhaal van 1 en 2 uitlegt eer je aan 3 begint.

Ja, het noemt Mass Effect: Genesis en is een soort van interactief stripverhaal dat in HEEL korte lijn het verhaal uitlegt van de vorige games. Het is eigenlijk een gemakkelijke manier om te kiezen wie overleeft en wie doodgaat in de vorige games. En dan gaat zo het verhaal verder...

Maar het kan niet op tegen de 3 games na elkaar te spelen waardoor de keuzes meer persoonlijker worden.

Bully007

Legacy Member
Ik koop het allesinds niet meer, was nog aan het twijfelen tussen ME3 of AC3, maar van ME3 hoor ik alleen maar negatief nieuws, van AC3 daarentegen hoor ik daarentegen enkel positieve signalen. En vermits mijn financiëen mij verplichten om te kiezen, is de keuze snel gemaakt.

craisin

Legacy Member
Ik ben alvast blij dat de Amerikanen hun Wii U launch 2 weken eerder hebben. Zo kan ik al direct wat reviews lezen eer ik ècht knopen doorhak qua aankopen van games. :)
Al staan er sommigen sowieso al vast, ongeacht reviews.

TiM007

Legacy Member
Ik vraag me af wanneer we wat meer nieuws krijgen van GameMania of dergelijke omtrent de Wii U.. (kostprijs, aantallen, ... )

kimme1975

Legacy Member
TiM007 zei:
Ik vraag me af wanneer we wat meer nieuws krijgen van GameMania of dergelijke omtrent de Wii U.. (kostprijs, aantallen, ... )

Ik vermoed dat de prijs van het Zombi U Premium Pack 364 Euro gaat kosten bij Gamemania. Dreamland zal dat dan ook aan die prijs verkopen, ook al staan ze nu nog op 399 Euro. De aantallen dat is afhankelijk van Nintendo hé.. hopelijk meer dan genoeg ;-)

Crovax

Legacy Member
net de AC3 collectors edition gaan bestellzn... gaat een dure maand worden zo :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Kenneke10

Legacy Member
Toch een dikke launch line up voor de wii u, is al anders geweest.

Heb nu gewoon het gevoel dat de wii u ( ongeveer de sterkte van de huidige generatie iets gaat overtreffen)

Maar eens er sprake is van nieuwe ps of xdoos ze weer achterop gaan hinken tov de rest.

craisin

Legacy Member
"Weer"? Ge bedoelt gelijk de Wii één van de best verkopende consoles was? :p

Karry98

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Toch een dikke launch line up voor de wii u, is al anders geweest.

Heb nu gewoon het gevoel dat de wii u ( ongeveer de sterkte van de huidige generatie iets gaat overtreffen)

Maar eens er sprake is van nieuwe ps of xdoos ze weer achterop gaan hinken tov de rest.

Op technisch vlak zal de Wii U uiteraard niet kunnen tippen aan de nieuwe PS of Xbox, dat is een feit. Maar het gaat bij een console niet enkel om de technische capaciteiten. Er zijn meer zaken die een console succesvol kunnen maken.

En zoals ik al tot vervelens toe heb gezegd :D, voor mij hoeft al die grafische pracht niet. Op een gegeven moment ben ik gewoon verzadigd op dat vlak en gaat het enkel nog om de fun.

Dat vind ik nu net zo leuk aan de huidige gaming industrie, er is voor iedereen een gepaste console.

CurrY

Legacy Member
barbapapa zei:
"Weer"? Ge bedoelt gelijk de Wii één van de best verkopende consoles was? :p

Op hardware vlak wel maar op software vlak is het denk ik dat het toch andersom.

craisin

Legacy Member
Ik wil maar zeggen dat er van "achterop hinken" weinig sprake was bij Nintendo tijdens het Wii-tijdperk.

gieltjegitaar

Legacy Member
Voor multiplatform titels is het natuurlijk wel nodig dat de WiiU mee kan met de rest. Nintendo gebruikt nu hardcore games als verkoopstactiek, maar als grafisch intensere titels niet makkelijk geport kunnen worden van bv. PS4 naar WiiU zal Nintendo net als deze generatie op dat vlak wel achterop hinken.

killyourzone

Legacy Member
Als je ziet wat Nintendo al uit de Wii perste met Mario Galaxy ben ik idd heel benieuwd naar hoe de HD Nintendo games er uit gaan zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan