Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

playforfun91

Legacy Member
gieltjegitaar zei:
Voor multiplatform titels is het natuurlijk wel nodig dat de WiiU mee kan met de rest. Nintendo gebruikt nu hardcore games als verkoopstactiek, maar als grafisch intensere titels niet makkelijk geport kunnen worden van bv. PS4 naar WiiU zal Nintendo net als deze generatie op dat vlak wel achterop hinken.

Ze moeten wel. Toen de Wii uitkwam was de concurrentie niet bepaald casual, maar dat marktaandeel vergroot bij de concurrentie, dus Nintendo moet terug aandeel nemen van de hardcore games. Vind het persoonlijk wel een plus. Met die Zombie U overweeg ik hem ook.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Nintendo zal mss achterop hinken qua rekenkracht maar verre van hun inovaties, zij brengen tenminste bij elke console iets nieuws uit.
Kijk gewoon al naar de controllers, daar zie je dat deze bij de PS vanaf de PS1 t.e.m. de PS3 gewoonweg hetzelfde is gebleven qua vormgeving, alleen de dualshock is er in de jaren in verwerkt geweest. Nadien apen MS en Sony Nintendo na om met hun Move en Kinect af te komen terwijl ze in het begin met de Wii controller aan het lachen waren, begrijpen wie begrijpen kan.
Ik heb thuis een PS3 staan gewoon voor de Blu Ray die erin zit, ik speel er nooit mee terwijl ik elke dag op m'n 3DS speel en wekelijks m'n Wii opstaat.

lowscore

Legacy Member
Hopelijk blijft Nintendo ontwikkelaars aanmoedigen om voor 1080p60 te gaan. De graphics van Gamecube en Wii waren goed genoeg voor mij, enkel wil ik nu alles in HD zien tegen met een vlotte framerate zodat alles lekker scherp blijft. Mocht dit gebeuren dan zal de WiiU voor mij alvast een succes zijn.

Bully007

Legacy Member
And we love Game Mania ;). Dank u om de prijzen toch iets of wat lager te brengen!

Bully007

Legacy Member
Alleen jammer dat zij wel de 60 € hanteren voor de games.

ShadowJoker

Legacy Member
De prijs voor WiiU-games is eigenlijk nog steeds onder PS3 en Xbox 360-games die officieel 69,95€ kosten. Veel winkels bieden ze wel niet aan de volledige prijs aan, je kan altijd rondkijken tegen de release aan waar de games goedkoper zijn.

fiqm

Legacy Member
ShadowJoker zei:
De prijs voor WiiU-games is eigenlijk nog steeds onder PS3 en Xbox 360-games die officieel 69,95€ kosten. Veel winkels bieden ze wel niet aan de volledige prijs aan, je kan altijd rondkijken tegen de release aan waar de games goedkoper zijn.
Dat is wel waar, maar 60 euro voor New Super Mario Bros U blijf ik toch wel te veel vinden. 2D Mario's blijven mijn favoriete spellen, en ik zal deze ook zeker geweldig vinden, maar het zijn natuurlijk spellen waarin Nintendo niet veel geld moet pompen. Om er dan nog zoveel geld voor te vragen... Ik vraag me af hoeveel Nintendo verdient per verkocht spel van NSMBU. Dat spel gaat waarschijnlijk een goudmijn zijn. En ter vergelijking, Ubisoft vraagt ook maar 50 voor Rayman Legends.

Dat spellen als ZombiU, Pikmin 3,... 60 euro kosten, daar heb ik geen probleem mee.

Tuldur

Legacy Member
Hmmm, wat te kopen?
De ZombiUpack met pro controller voor 370 of de black bundle met nintendoland...
Blijkbaar kost nintendoland appart ook de volle 60 euro, en aangezien ik die wel wil voor de controller goed te testen weet ik niet goed welke pack te kiezen :p

[JK]

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Gisteren naar de Colruyt gaan winkelen, uit curieuziteit is naar m'n pre-order gaan kijken, prijs is €399 dus ja, prijs weer omhoog gegaan vrees ik.
Hopelijk zakt hij terug :)
Only time will tell!

Als hij gereserveerd is tegen €364 zal er sowieso €364,00 euro aangerekend worden aan de kassa dat is althans het geval bij dreamland. Colruyt zal ook wel zo werken. In de computer staat nu gewoon de adviesprijs die 364,00 is die zakt vaak sowieso wel maar ook vaak pas enkele dagen voordien. Als gamemania 364,00 vraagt voor het beste pakket mag je zeker zijn dat het niet meer dan 364,00 zal kosten in Dreamland/Colruyt en anders neem je gewoon de folder van Game mania of eender welke nog goedkoper zou zijn mee en wordt het verrekend tegen die laagste prijs. Gamemania is sowieso altijd de duurste.

BraveHeart

Legacy Member
60 euro veel voor een spel van de volgende generatie ?
Ik weet het niet hoor, heb je al eens goed gekeken wat die Wii U allemaal kan ?
Kijk maar eens naar het E3 filmpje van nintendo zelf, de graphics en het detail liegen er niet om dat de Wii U echt next gen is, ik verwacht dan ook veel van deze nieuwe console van Nintendo.

Bully007

Legacy Member
Ik vind 60 euro toch best veel. Maar vooral het feit dat er al winkels zijn waar je ze kunt bestellen voor 45 euro, tja dan is 60 euro betalen natuurlijk iets wat je liever niet doet.

fiqm

Legacy Member
Tuldur zei:
Hmmm, wat te kopen?
De ZombiUpack met pro controller voor 370 of de black bundle met nintendoland...
Blijkbaar kost nintendoland appart ook de volle 60 euro, en aangezien ik die wel wil voor de controller goed te testen weet ik niet goed welke pack te kiezen :p

Ik ben persoonlijk van plan om zowel een Pro Controller, ZombiU als Nintendo Land te kopen. Dan is de ZombiU bundel het voordeligst.

ZombiU bundel incl. Pro Controller + Nintendo Land apart = 424 euro.
Nintendo Land bundel + Pro Controller + ZombiU apart = 436 euro.

Ik ga wel eerst NSMBU erbij kopen. Nintendo Land lijkt me ideaal als kerstcadeau, aangezien de familie op kerstavond graag op de Wii speelt :) Zo krijg ik dat spel nog "gratis" ook. Nuja, ik moet natuurlijk wel iemand anders ook een cadeau van een gelijkaardige prijs kopen, bij mij thuis :p Kerstcadeaus zijn eigenlijk vrij nutteloos.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Ik hoop dat ik NSMB U voor m'n verjaardag krijg, ik verjaar wel den 24ste november maar ik laat m'n gasten pas 't weekend erna komen om een stuk taart te komen eten, kwestie van aanpak hé :p

Boombastic

Legacy Member
Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen, maar aan de ene kant twijfel ik toch nog, vanwege de grafische kracht.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Twijfel jij daaraan?
Grafische kracht gaat beter zijn dan de PS3 en XBOX360...... :wtf:

Bully007

Legacy Member
Mijn aankopen op dag 1:

Wii U Zombi U pakket (364 €) + Just Dance 4 (50 €) + NSMBU (60 €) + Tank Tank Tank (35 €) + Nintendoland (60 €)

en vermoedelijk nog wel paar extra, maar dat moet ik nog bezien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan