Archief - Wii U: Now U Playing With HD Power!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bully007

Legacy Member
Ik hoop het ook, want Lego Undercover, COD en ACIII zijn ook must haves. En rayman op zich ook. Maar die gaan even kunnen wachten en ik denk dat ik die misschien wel pas ga kopen eenmaal ze wat afgeprijsd zijn.

starspike

Legacy Member
Bully007 zei:
Ik hoop het ook, want Lego Undercover, COD en ACIII zijn ook must haves. En rayman op zich ook. Maar die gaan even kunnen wachten en ik denk dat ik die misschien wel pas ga kopen eenmaal ze wat afgeprijsd zijn.

Games als ACIII en zo koop ik toch nog op de 360. Ik heb heel de collectie op 360 en ik wil die echt bij RELEASE spelen, terwijl de WiiU er bij mij pas komt rond de kerstdagen.

NintendoHunter

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Nintendo zal mss achterop hinken qua rekenkracht maar verre van hun inovaties, zij brengen tenminste bij elke console iets nieuws uit.
Kijk gewoon al naar de controllers, daar zie je dat deze bij de PS vanaf de PS1 t.e.m. de PS3 gewoonweg hetzelfde is gebleven qua vormgeving, alleen de dualshock is er in de jaren in verwerkt geweest. Nadien apen MS en Sony Nintendo na om met hun Move en Kinect af te komen terwijl ze in het begin met de Wii controller aan het lachen waren, begrijpen wie begrijpen kan.
Ik heb thuis een PS3 staan gewoon voor de Blu Ray die erin zit, ik speel er nooit mee terwijl ik elke dag op m'n 3DS speel en wekelijks m'n Wii opstaat.


Helemaal eens! Zo is het ook en iedereen moet het weten!

ShadowJoker

Legacy Member
Ola, heb daarnet op GoNintendo gekeken waar een bericht stond dat Rayman Legends pas in het eerste kwartaal van 2013 uitkomt in Duitsland. Maar nu staat dat blijkbaar ook op de andere Europese Nintendo-websites. :/ :unsure:

R!|)|)L3R

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Ola, heb daarnet op GoNintendo gekeken waar een bericht stond dat Rayman Legends pas in het eerste kwartaal van 2013 uitkomt in Duitsland. Maar nu staat dat blijkbaar ook op de andere Europese Nintendo-websites. :/ :unsure:

Nooooooooooooooooooooooooo, why God, why??????????

ShadowJoker

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Nooooooooooooooooooooooooo, why God, why??????????

Wel, het kan altijd om een fout gaan. Omdat Nintendo en Ubisoft hebben er nog niets over gezegd.

TiM007

Legacy Member
Nooooo :(
Dan zal ik het voorlopig maar moeten stellen met NSMB & ZombiU

ShadowJoker

Legacy Member
Hopelijk zal dat geen nadeel zijn op 30 november. Rayman Legends was voor veel mensen de reden om een WiiU te kopen op launch, als je online overal leest op forums. Zelfs meer eigenlijk dan NEW Super Mario Bros U als we praten over het platform-genre op de WiiU.

craisin

Legacy Member
Is spijtig, maar ZombiU was dè titel voor mij bij de launch. En de week erna moet ik al Paper Mario voor 3DS halen dus ik ga hoe dan ook genoeg te doen hebben. :)

ShadowJoker

Legacy Member
Al een paar dagen oud maar aangezien niemand het hier heeft gepost. Video van de interface om games te kiezen op een WiiU demo-station. Zou dit echter ook de interface kunnen zijn van de WiiU eShop of zelfs het hoofdmenu?

Hopelijk laat Nintendo tegen launchdag wat meer zien over hoe de menu's en degelijke zaken werken op de console en GamePad.

[youtube]sk2NyS0UQ8c[/youtube]

Boombastic

Legacy Member
Boombastic zei:
Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen, maar aan de ene kant twijfel ik toch nog, vanwege de grafische kracht.

Ik bedoelde daarmee dat we nog niet weten hoe krachtig de volgende PS4 en X720 zullen zijn tegenover de Wii U.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Voelde gij u ook gelijk ne kleine dieje uitkijkt naar Sinterklaas? :p

souldoubt

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Voelde gij u ook gelijk ne kleine dieje uitkijkt naar Sinterklaas? :p

Hehe, erger nog. Ik denk niet dat ik vroeger al zo lang op voorhand uitkeek naar Sinterklaas :p

Bully007

Legacy Member
Haha, idd, en elke dag die twitter constant open om te zien of er nieuws is, elk artikel lezen enzo. Echt om zot van te worden. Vooral de laatste 2 weken gaan lastig worden denk, als die Amerikanen al hun coole filmkes op youtube beginnen posten en wij alleen maar kunnen wachten :(. Hopelijk is er nachtopening bij Gamemania, maar ik vrees ervoor vermits ze spreken over een beperkte capaciteit en ik zie ze nu niet speciaal de winkels open doen om aan 10 man ne Wii U te geven.

Fetseroony

Legacy Member
Bully007 zei:
Haha, idd, en elke dag die twitter constant open om te zien of er nieuws is, elk artikel lezen enzo. Echt om zot van te worden. Vooral de laatste 2 weken gaan lastig worden denk, als die Amerikanen al hun coole filmkes op youtube beginnen posten en wij alleen maar kunnen wachten :(. Hopelijk is er nachtopening bij Gamemania, maar ik vrees ervoor vermits ze spreken over een beperkte capaciteit en ik zie ze nu niet speciaal de winkels open doen om aan 10 man ne Wii U te geven.

Met de Wii-launch hadden ze er een gepland, maar toen kregen ze de melding dat ze een dag eerder mochten verkopen.
En ze hadden al chips en drank gaan halen :p

Bully007

Legacy Member
Dag ervoor moet ik nog werken, dus dat hoeft nu ook weer niet :p, beetje sfeer errond mag ook wel vind ik. Maar heb dat eigenlijk nog nooit gedaan, ergens 's nachts gaan wachten om het direct te hebben, dus ben eens benieuwd ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan