Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bully007 zei:Ik hoop het ook, want Lego Undercover, COD en ACIII zijn ook must haves. En rayman op zich ook. Maar die gaan even kunnen wachten en ik denk dat ik die misschien wel pas ga kopen eenmaal ze wat afgeprijsd zijn.
R!|)|)L3R zei:Nintendo zal mss achterop hinken qua rekenkracht maar verre van hun inovaties, zij brengen tenminste bij elke console iets nieuws uit.
Kijk gewoon al naar de controllers, daar zie je dat deze bij de PS vanaf de PS1 t.e.m. de PS3 gewoonweg hetzelfde is gebleven qua vormgeving, alleen de dualshock is er in de jaren in verwerkt geweest. Nadien apen MS en Sony Nintendo na om met hun Move en Kinect af te komen terwijl ze in het begin met de Wii controller aan het lachen waren, begrijpen wie begrijpen kan.
Ik heb thuis een PS3 staan gewoon voor de Blu Ray die erin zit, ik speel er nooit mee terwijl ik elke dag op m'n 3DS speel en wekelijks m'n Wii opstaat.
ShadowJoker zei:Ola, heb daarnet op GoNintendo gekeken waar een bericht stond dat Rayman Legends pas in het eerste kwartaal van 2013 uitkomt in Duitsland. Maar nu staat dat blijkbaar ook op de andere Europese Nintendo-websites. :/![]()
R!|)|)L3R zei:Nooooooooooooooooooooooooo, why God, why??????????

Boombastic zei:Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen, maar aan de ene kant twijfel ik toch nog, vanwege de grafische kracht.
R!|)|)L3R zei:Voelde gij u ook gelijk ne kleine dieje uitkijkt naar Sinterklaas?![]()

. Hopelijk is er nachtopening bij Gamemania, maar ik vrees ervoor vermits ze spreken over een beperkte capaciteit en ik zie ze nu niet speciaal de winkels open doen om aan 10 man ne Wii U te geven.Bully007 zei:Haha, idd, en elke dag die twitter constant open om te zien of er nieuws is, elk artikel lezen enzo. Echt om zot van te worden. Vooral de laatste 2 weken gaan lastig worden denk, als die Amerikanen al hun coole filmkes op youtube beginnen posten en wij alleen maar kunnen wachten. Hopelijk is er nachtopening bij Gamemania, maar ik vrees ervoor vermits ze spreken over een beperkte capaciteit en ik zie ze nu niet speciaal de winkels open doen om aan 10 man ne Wii U te geven.
