Kenapa
Legacy Member
bosiwollig zei:170 euro voor een gtx 470 was gewoon te weinig ;s
less is more
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bosiwollig zei:170 euro voor een gtx 470 was gewoon te weinig ;s
ja, bij de hippies en bij fijnproeversKenapa zei:less is more
hier is more is betterStroomvriendelijk? heb ik weer een nieuw woord geleerd.flyingdutchman zei:je overdrijft. de 6870 is voor 3 tientjes meer te krijgen. je hebt dan wel 100% zeker een stille PC, een GTX470 kan in een warme omgeving nogal eens flink lawaaiierig worden. Daarbij is je 6870 veel stroomvriendelijker en ligt de resalevalue een stuk hoger. Een GTX470 gaan niet veel mensen nog willen 2de hands.
flyingdutchman zei:je overdrijft. de 6870 is voor 3 tientjes meer te krijgen. je hebt dan wel 100% zeker een stille PC, een GTX470 kan in een warme omgeving nogal eens flink lawaaiierig worden. Daarbij is je 6870 veel stroomvriendelijker en ligt de resalevalue een stuk hoger. Een GTX470 gaan niet veel mensen nog willen 2de hands.
)chromeplus zei:ja, bij de hippies en bij fijnproevershier is more is better.
degene die bestonden kende ik al allemaal. (niet omgevingslievend dus.)flyingdutchman zei:energie zuiniger, milieu-vriendelijker, groener, duurzamer, omgevingslievend, stroombesparender, beter voor de bloemen en de planten en de bijtjes.
zo heb je nog wat nieuwe woorden erbij.
vast een burgie zeker?chromeplus zei:degene die bestonden kende ik al allemaal. (niet omgevingslievend dus.)
bosiwollig zei:heb al in vorige posts gezegd dat gtx 470 een stofzuiger is en heel wat verbruikt. Maar neemt niet weg dat de gtx 470 toch een aardig kaartje is (als je pc in de kelder staat en je via een hdmi kabel je beeld tot in de pc room krijg)
maar dat is dan weer overdreven
^ kdenk dat hij het over de prijs van de kaart had
?Spikyjos zei:Is Saphire eigenlijk ook een goed merk? Want de prijs daarvan is toch opmerkelijk laag.
Spikyjos zei:Is Saphire eigenlijk ook een goed merk? Want de prijs daarvan is toch opmerkelijk laag.

becca zei:Xfx 6870 Binnen gekregen =)
draait hier al op
960 Core
1125 Mem
ask tijd heb is goe me bezig ouden