Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerv.Be

Legacy Member
chromeplus zei:
maar in holland stond diezelfde €30 goedkoper

Stond ja, staat daar intussen ook aan €229. Das typisch alternate hoor, dit trucje doen ze nu al bij elke nieuwe reeks die uitkomt.

Sjoepap

Legacy Member
is volgende performance volgorde correct?

6850<5850<6870<5870<toekomstige 6970<huidige 5970?

en excuses indien het hier al ergens staat, maar zal de 6970 single gpu of een dual gpu à la 5970 zijn?

allemaal toch verwarrend hoor, die naamgevingen

'Sai

Legacy Member
Sjoepap zei:
is volgende performance volgorde correct?

6850<5850<6870<5870<toekomstige 6970<huidige 5970?

en excuses indien het hier al ergens staat, maar zal de 6970 single gpu of een dual gpu à la 5970 zijn?

allemaal toch verwarrend hoor, die naamgevingen

redelijk correct dacht ik :)

soulreaper

Legacy Member
Oke,misschien is het hier al eens vermeld,maar hoe komt het dat de 6 reeks zo goedkoop is?Aangezien ik een 5970 kaartje heb,heb ik natuurlijk geen nieuwe kaart nodig,maar het prijsverschil tussen deze kaart en de priijs van de 5870 toen die op de markt kwam is toch opvallend?

Don Manolo

Legacy Member
Het is inderdaad al is vermeld en het is niet de 6xxx reeks die goedkoop is maar de 5xxx reeks die overdreven duur was :)

Mette2

Legacy Member
soulreaper zei:
maar het prijsverschil tussen deze kaart en de priijs van de 5870 toen die op de markt kwam is toch opvallend?

Je vergelijkt dan ook een chip van 334mm² (Cypress/HD58xx) met een chip van 255mm² (Barts/HD68xx), ik denk dat dit wel enige duidelijkheid schept rond de prijs... ;)

darkarchangel

Legacy Member
tones heeft terug een nieuwe lading kaarten binnen zie ik . Alleen blijven hier in de streek codima en forcom toch wel een beetje achter . Nog steeds geen kaarten te bespeuren op hun site .

Roedi

Legacy Member
die prijzen op tones van de HD6870 ... 279,90 gewoon overdreven duur haha. Beter in holland bestellen bespaar je zo even 70euro.

Don Manolo

Legacy Member
darkarchangel zei:
tones heeft terug een nieuwe lading kaarten binnen zie ik . Alleen blijven hier in de streek codima en forcom toch wel een beetje achter . Nog steeds geen kaarten te bespeuren op hun site .

Ja idd, alleen jammer dat ze voorlopig 50€ meer vragen als bij alternate voor de sapphire 6870. Ben eigenlijk het meest benieuwd naar de prijzen/prestaties van de 69xx reeks :bow::love:

Zonnestraal

Legacy Member
In de buurt van het Gentse eens gekeken voor ik in Wallonië kocht.

Tones, Descom en aios vragen er 279 voor.
Ik steun het principe van lokale winkels wel, maar als het verschil zo groot is niet.

Op pixmania vroegen ze gisteren 159 euro voor een 6850.
Ik vind hem nu niet meer terug :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan