flyingdutchman
Legacy Member
ik heb een X6 1055T
- OC: heel goed, 3.9Ghz met 1.45v . als ik DDR3 had gehad was ik nog verder gekomen.
- prestatie: er is nog weinig echte multi-core software, maar als hij op 3.2Ghz staat (wat heel easy is), dan is em net zo snel als een x4 955, dus.
- temperatuur: idle zit ik gewoon op kamertemperatuur met een H50 op coolnquiet, onder load rond de 35 graden. En dat is met een OC tot 3.6...
- stock koeler : denk dat die ruim volstaat op stock speed en zelfs met een kleine overclock (als je het voltage maar neit te hoog boost), deze cpu is echt KOEL.
Komt ook in veel reviews naar boven, dat ze door allerlei nieuwe technologien e.d. deze cpu heel erg koud hebben kunnen maken
- OC: heel goed, 3.9Ghz met 1.45v . als ik DDR3 had gehad was ik nog verder gekomen.
- prestatie: er is nog weinig echte multi-core software, maar als hij op 3.2Ghz staat (wat heel easy is), dan is em net zo snel als een x4 955, dus.
- temperatuur: idle zit ik gewoon op kamertemperatuur met een H50 op coolnquiet, onder load rond de 35 graden. En dat is met een OC tot 3.6...
- stock koeler : denk dat die ruim volstaat op stock speed en zelfs met een kleine overclock (als je het voltage maar neit te hoog boost), deze cpu is echt KOEL.
Komt ook in veel reviews naar boven, dat ze door allerlei nieuwe technologien e.d. deze cpu heel erg koud hebben kunnen maken

. je pc gaat neit sneller met een duurder mobo é. Ik zou eerder voor de ASrock 870 extrem3 of en 890GX extreme3 in jouw prijsklasse. Zie net de MSI 870A-G54 , ziet er ook wel tof uit! (dat vraagt voor nader onderzoek!)