Bontus
Legacy Member
Net een heel speciaal flesje opengetrokken.
Had volgens de regels van de kunst een ijsdestillaat gemaakt van St. Bernardus 12.
4 flesjes herleidt tot 2 flesjes.
Ijskoud gebotteld en opnieuw een kroonkurk erop. (in de hoop om onder kamertemperatuur opnieuw een beetje CO2 te krijgen).
Net afgekletst, heel weinig druk erop. Uitgeschonken, geen CO2, geen schuim, iets lichter van kleur (beetje paradoxaal aangezien er vooral water uitgehaald is). Geur is super, ruikt om één of andere reden naar hout, is waarschijnlijk omdat het hogere alcoholen deelt met sterke dranken zoals Whiskey die ik met een houtsmaak associeer. Moet dus dringend men definitie van houtsmaak vernieuwen.
Erg boozy natuurlijk.
Redelijk helder en gistloos. Die is sowieso dood bij dit alcoholgehalte, ik schat 18%.
Echt de moeite waard hoor!

Had volgens de regels van de kunst een ijsdestillaat gemaakt van St. Bernardus 12.
4 flesjes herleidt tot 2 flesjes.
Ijskoud gebotteld en opnieuw een kroonkurk erop. (in de hoop om onder kamertemperatuur opnieuw een beetje CO2 te krijgen).
Net afgekletst, heel weinig druk erop. Uitgeschonken, geen CO2, geen schuim, iets lichter van kleur (beetje paradoxaal aangezien er vooral water uitgehaald is). Geur is super, ruikt om één of andere reden naar hout, is waarschijnlijk omdat het hogere alcoholen deelt met sterke dranken zoals Whiskey die ik met een houtsmaak associeer. Moet dus dringend men definitie van houtsmaak vernieuwen.
Erg boozy natuurlijk.
Redelijk helder en gistloos. Die is sowieso dood bij dit alcoholgehalte, ik schat 18%.
Echt de moeite waard hoor!
Zonder bedrijfswagen valt dat voordeel ook al weg inderdaadDennoman zei:Spreek voor uzelfmet de naft die ik eraan oprij, heb ik bijna nog nen bak extra.

met de naft die ik eraan oprij, heb ik bijna nog nen bak extra.

( de molen BA's , de leffes ( voor bezoek geef ik men goed gerief niet aan