bludgeoned
Legacy Member
Ik zou zeggen van niet. Het heeft weliswaar geroosterde toetsen en serieus wat bitterheid, maar echt denken aan een stout doet het me toch niet.Pariah zei:dit weekend nog eens een Oerbier gedronken en damnecht lekker! Ik ben nog maar een goeie 2 maand bezig met "streekbieren" en Oerbier was mijn eerste. en toen vond ik hem zeker niet slecht, maar ook geen topper. Nu vond ik hem wel echt lekker
. Klopt het als ik zeg dat Oerbier wat stoutachtig meegeeft? Heeft ook die koffie bitterachtig nasmaakje.
Blijft ook een van mijn favoriete bieren, een echte klassieker.
echt lekker! Ik ben nog maar een goeie 2 maand bezig met "streekbieren" en Oerbier was mijn eerste. en toen vond ik hem zeker niet slecht, maar ook geen topper. Nu vond ik hem wel echt lekker
. Klopt het als ik zeg dat Oerbier wat stoutachtig meegeeft? Heeft ook die koffie bitterachtig nasmaakje.
toch totaal niet mijn ding. heb het zelfs uitgekapt in de gootsteen
Waarschijnlijk zal die Rodenbach die ik gekocht heb, mij dan ook niet bekoren?



