Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Markey zei:gister 2 flessen van de nieuwe black damnation weten te kopen. de black berry albert. en een nieuwe batch van de rio reserva. die gaan nu voor een lange tijd de kelder in![]()
Voor zover ik Urbain heb begrepen, komen deze enkel op grote fles uit. Ze zijn ook van plan een boxset te releasen voor de eindejaarsperiode.Markey zei:ik meen dat de black berry alleen maar op vat te krijgen was, en dat ze hem nu pas op fles hebben. dit jaar zouden er nog een hoop nieuwe black damnations uitkomen. hoop niet dat ze alleen maar op de grote fles uitkomen. had ze voor 16 euro per stuk gekocht. blijft een hoop geld
Dennoman zei:Voor zover ik Urbain heb begrepen, komen deze enkel op grote fles uit. Ze zijn ook van plan een boxset te releasen voor de eindejaarsperiode.
Ik begin er binnenkort zelf aan. Gewoon idd beginnen met een IPA me dunkt, die zijn het rapste proefklaar en ook het eenvoudigst om te maken. Ik ga waarschijnlijk beginnen met een vast recept om de stappen wat te leren, dat een paar keer doen en dan zelf beginnen tweaken en kloten.Pariah zei:16euro voor black albert berry vind ik er wel ferm over. Zijn er hier mensen die zelf bier brouwen? Ik zou wel eens zo een brouwcursus willen volgen en zelf IPA's proberen te brouwen
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik doe geen cursus, begin er gewoon zelf aan. Mijn maten die de beste homebrews maken, hebben zelf ook ofwel geen cursus gedaan, ofwel nadat ze zelf wat met de basis hebben zitten fieteren. Ene gast maakt nu echt wel bier op hoog niveau, dat zo in vergelijking met Struise of Alvinne zou kunnen staan qua smaakprofiel en dikke kloten op het gebied van maischtijd (mondgevoel) en kracht van de hop. Perfect bij een goeie vettige ouwe kaas.Pariah zei:Waar ga je een cursus volgen? Hier bij mij in de omgeving kan ik bij syntrawest of bij Alvinne terecht. Al ben ik wel niet zeker of die curussen dit najaar nog doorgaan bij Alvinne. Site is niet echt up to date.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk