Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
w3bb3r zei:khad vroeger michelin. nu zittek met pirelli.
qua baanligging is pirelli beter imo.
maar in de regen glij ik nog altijd weg.
't is maar een wagen van 95pk en de banden zitten 2-3mm nog verwijderd van het 'stoppunt' waar je je band eigelijk moet vervangen.
als ik een 90° bocht neem aan 40 dan mag ik geen gas geven of ik ben weg vooruit.
iemand idee om betere banden?
khad al zoiets gelezen hier als regenbanden. maar slijten die dan niet meer als het droog weer is?
Verkopen jullie geen R888?C Ronaldo zei:@Gamer , Man je hebt veel betaald voor die banden (Bridgestone ER300), je moet eens kijken op Banden Vanhee - Online , je kon ze daar namelijk hebben voor 358€. Spijtig van je geld.
Je moet dus niet van een buitenlandse webshop ze gaan importeren om ze goedkoper te kunnen krijgen hoor.
Soundstorm zei:Verkopen jullie geen R888?
denkimi zei:voor zover ik begrepen heb is BF-Goodrich eigenlijk de competitie-afdeling van michelin onder een andere naam.
C Ronaldo zei:De R888 is moeilijk te vinden hoor, maar als je een band zoekt met hetzelfde profiel is dunlop SP9000 toch vrij gelijkaardig.
C Ronaldo zei:BF-Goodrich is deel van de Michelin-groep maar is niet de competitie-afdeling. Ze hebben banden voor alle type wagens hoor, vb. gezinswagens, suv's, sportwagens.
denkimi zei:moeilijk te vinden? ge gaat naar de eerste beste bandencentrale en zegt dat ze er 4 moeten bestellen en een paar dagen later hebt ge ze.
denkimi zei:in ieder geval gaat alles wat met rallybanden (of ander autosporten die niet op circuit beoefend worden) te maken heeft nu via BF-Goodridge.
Soundstorm zei:Een R888 koopt ge nie voor de looks hé :ironic:
, en gelijkaardige profielen komen ook(in de meeste gevallen) overeen qua prestaties. De sp9000 van dunlop is namelijk ook voor sportwagens hoor.C Ronaldo zei:De R888 is moeilijk te vinden hoor, maar als je een band zoekt met hetzelfde profiel is dunlop SP9000 toch vrij gelijkaardig.

C Ronaldo zei:Sommigen wel, en gelijkaardige profielen komen ook(in de meeste gevallen) overeen qua prestaties. De sp9000 van dunlop is namelijk ook voor sportwagens hoor.
ikbenben zei:Lol, een semi-slick vergelijken met een sportieve straatband![]()
|) ][ |V| ][;12976320 zei:Die scheuren veel te snel. Ik heb daarmee 2000km gedaan en moest nieuwe leggen, gescheurd aan beide kanten, de draad hing er gewoon uit.