[LRRP]
Legacy Member
Ik veronderstel van wel, 1 van onze volvo's heeft vandaag de 1.4 miljoen kilometers overschreden
Alles werkt nog perfect, amper olie verbruik. Juist de versnellingsbak... ge moet zo een beetje naar uw versnellingen vissen. Ge zit in 6e en ge wilt terugschakelen naar uw 5e en plots zit hij in de 3e 
Alles werkt nog perfect, amper olie verbruik. Juist de versnellingsbak... ge moet zo een beetje naar uw versnellingen vissen. Ge zit in 6e en ge wilt terugschakelen naar uw 5e en plots zit hij in de 3e 



