Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwertie zei:Zet dat spel eens in uw sig. Of in de map waar uw auto staat.

)gunnie zei:http://users.telenet.be/gunniepsx/Fabia/vespake.jpg
da ofwa
die fabia is van mij ze en ja ik rijd ook nog met dien vespa rond (10j oud atm)
. Lol zoiets is toch niets voor mij, maar wel koddig cool
.