ComputerVISTA
Legacy Member
CAS zei:Gisteren morgen:
![]()
Gisteren avond:
![]()
Niet slecht gereden
Gemiddelde:
![]()
Gij rijdt graag met die kar hé

't Is u gegund!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CAS zei:Gisteren morgen:
![]()
Gisteren avond:
![]()
Niet slecht gereden
Gemiddelde:
![]()

Guardian-X- zei:![]()
Hopelijk heb ik ne andere wagen voor ik de 20k moet overschrijden ^^


whatever9 zei:475.000km vandaag
ComputerVISTA zei:Moogde nu al boven de 2500 rpm gaan?
gade voor record ofzo?whatever9 zei:475.000km vandaag

Private_BE zei:Sorry als da off-topic is, ma da zijn wel schoon tellers
Van welke auto is dat?![]()
Private_BE zei:Sorry als da off-topic is, ma da zijn wel schoon tellers
Van welke auto is dat?![]()
Guardian-X- zei:Ford fiesta S
als ge wilt kan ik es zien voor ne pic van het volledige dashboard.

Private_BE zei:Cava, niet mis he. Hoe ziet da er dat 's avonds uit?![]()

Iconz zei:@CAS: Zijn dat de tellers van de bmw uit u sig?