Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


[LRRP];12165006 zei:132132, geen foto, reed aan de snelle kant
whatever9 zei:da moest 6.2 zijn![]()
maar nu eindelijk
![]()
tips voor jullie om zo ver te geraken:
- optijd onderhoud
- vroeg schakelen
- niet te snel rijden
- zeker niet afraggen
- tijdig tanken (aja, anders komen er geen KM's meer bij)
- zacht optrekken
Kwertie zei:Waarom 'hopelijk', dit is van de vorige versie van de Fiësta denk ik?
voor de verkoop dan. Kwertie zei:lol
2 auto's, voor wat is dat nu nodig. Wie doet dat nu.


't was maar om te zeveren eigenlijk ookits_just_me zei:Heb die reactie al veel mogen horen
Enkele redenen:
- Winter is aangenamer met een gesloten wagen
- kofferruimte is bij de lancia heel wat beter
- barchetta is gewoon meer een auto voor erbij
- meer plaats als ge eens wat meer personen moet meenemen in de lancia
In feite is er ook nog een alfa 156 1.9 jtd in ons gezin, maar die is ingeschreven op mijn vriendin haar naam.
Dus: 3 wagens voor 2 personen. We zijn al vaker zot verklaard geweest door de ouders en kennissen, maarja, dat zijn dan ook geen autoliefhebbers
btw: nog een goeie 500 km en het beestje zit aan 100.000 (barchetta)!
.
, zeker als't om een cabrio gaat.