Archief - De fun / huge kilmoterstanden thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
160.160 vandaag :)

gekocht op 132.000 9 maand geleden,
ben precies goe ant bollen voor een studentje te zijn :p

its_just_me

Legacy Member
98.888 km met de barchetta eergisteren... gekocht in maart aan een goeie 90.000 km :/

vandaag 99.000 gepasseerd... Ben benieuwd of de snelheidsmeter ook zo'n rare toeren gaat uithalen bij de 100.000 als m'n lancia. Die begon op en neer te huppelen tot de 100.000 gepasseerd was. Wel leuk om te zien :D

toch al redelijk wat mee rondgezeten, blijkbaar... als ik het zo uitreken zou ik er 18.000 km per jaar mee doen als ik er heel het jaar zo mee zou rondrijden. Dan heb ik nog m'n lancia die eigenlijk m'n daily is, maar ik geloof dat m'n barchetta in de zomer heel wat meer km's heeft afgelegd... Nuja in de winter zullen de rollen weer omgekeerd zijn, denk ik :unsure:

Gromme

Legacy Member
De fiat uno '90 heeft zowaar de 110.000 gehaald en voorbijgestoken. :-)

whatever9

Legacy Member
[LRRP];12165006 zei:
132132, geen foto, reed aan de snelle kant

da is zo geen excuus é

whatever9 zei:
da moest 6.2 zijn :D

maar nu eindelijk

450000.jpg


tips voor jullie om zo ver te geraken:
- optijd onderhoud
- vroeg schakelen
- niet te snel rijden
- zeker niet afraggen :o
- tijdig tanken (aja, anders komen er geen KM's meer bij)
- zacht optrekken

Guardian-X-

Legacy Member
kmstand18888.jpg


Hopelijk heb ik ne andere wagen voor ik de 20k moet overschrijden ^^

Kwertie

Legacy Member
Waarom 'hopelijk', dit is van de vorige versie van de Fiësta denk ik?

Guardian-X-

Legacy Member
Kwertie zei:
Waarom 'hopelijk', dit is van de vorige versie van de Fiësta denk ik?

omdat <20k beter klinkt dant >20k :p voor de verkoop dan.

Is van ne 06' fiesta idd.

its_just_me

Legacy Member
Kwertie zei:
lol :D

2 auto's, voor wat is dat nu nodig. Wie doet dat nu :unsure:.

Heb die reactie al veel mogen horen :sop:

Enkele redenen:
- Winter is aangenamer met een gesloten wagen
- kofferruimte is bij de lancia heel wat beter
- barchetta is gewoon meer een auto voor erbij
- meer plaats als ge eens wat meer personen moet meenemen in de lancia

In feite is er ook nog een alfa 156 1.9 jtd in ons gezin, maar die is ingeschreven op mijn vriendin haar naam.

Dus: 3 wagens voor 2 personen. We zijn al vaker zot verklaard geweest door de ouders en kennissen, maarja, dat zijn dan ook geen autoliefhebbers :tongue:

btw: nog een goeie 500 km en het beestje zit aan 100.000 (barchetta)!

Kwertie

Legacy Member
its_just_me zei:
Heb die reactie al veel mogen horen :sop:

Enkele redenen:
- Winter is aangenamer met een gesloten wagen
- kofferruimte is bij de lancia heel wat beter
- barchetta is gewoon meer een auto voor erbij
- meer plaats als ge eens wat meer personen moet meenemen in de lancia

In feite is er ook nog een alfa 156 1.9 jtd in ons gezin, maar die is ingeschreven op mijn vriendin haar naam.

Dus: 3 wagens voor 2 personen. We zijn al vaker zot verklaard geweest door de ouders en kennissen, maarja, dat zijn dan ook geen autoliefhebbers :tongue:

btw: nog een goeie 500 km en het beestje zit aan 100.000 (barchetta)!
't was maar om te zeveren eigenlijk ook ;).
Hier ook 4 wagens en 3 mensen thuis... Ik begrijp da ze :p, zeker als't om een cabrio gaat.

[Az3r]

Legacy Member
hier:
seat ibiza tdi '99 132.000km
renault 5 gt turbo '89 137.000km

dus weinig km navenant de ouderdom :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan