Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n.t

Legacy Member
Ik ken de eigenaar van die wagen :|en das een nederlandstalige :| dus denk niet dat het klopt..

Stancke

Legacy Member
Projectje anyone?
http://www.2dehands.be/cross-crx-16...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=500
http://www.2dehands.be/ford-capri-1...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=660
http://www.2dehands.be/jaguar-sover...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=740
http://www.2dehands.be/ford-fiesta-...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=840
http://www.2dehands.be/toyota-celic...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=860
http://www.2dehands.be/probe-392259...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=860
http://www.2dehands.be/corsa-a-1986...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=880
http://www.2dehands.be/trabant-p-60...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=900
http://www.2dehands.be/vw-corrado-g...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=900
http://www.2dehands.be/lancia-gamma...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=900
http://www.2dehands.be/camion-fn-mi...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=980
http://www.2dehands.be/bmw-520-met1...&mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=980
http://www.2dehands.be/bijna-oldtim...mode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=1100
http://www.2dehands.be/fiero-look-f...ode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=19820
320pk :eeek:
http://www.2dehands.be/alfetta-gtv-...ode=tk&rubriek=auto_be&sort=prijs&start=19620

wtf :love:
Typisch :unsure:
De tuning alleen al...
Indien ik geld had, direct!
:rofl: die zanten!
Die uitlaat?
Weeral eentje voor de liefhebbers éh, specialisten weten hoeveel geld dit kost éh!

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr32
37k km's of tellertje al eens rondgeweest?
Projectje!
Ne échte camionchaffeur!
Clio RS
Is dit geen 'zeldzaam' exemplaar?
zEeR SnElLe WaGeN!!!!!!!!1!11!11
6 in lijn :p
KWERTIE!
Precies van een hoer...
Kvind die precies nog niet zo mis eerlijk gezegd:$
Die uitlaten, precies raketlanceerders
Da Real Tuning!
Speciaal is het wel...
Allez, dat kan toch niet?

syphon999

Legacy Member
Hebben ze in Top Gear zo een auto niet eens vol met beton gekapt en een living in gemaakt met kachel en schoorsteen? :D

Macresco

Legacy Member
Mijne kameraad heeft nog zo ne 318IS.
Is naar het schijnt nie echt veel te vinden nee. Ma vraag mij nie wa er zo speciaal aan is.

Stancke

Legacy Member
Macresco zei:
Mijne kameraad heeft nog zo ne 318IS.
Is naar het schijnt nie echt veel te vinden nee. Ma vraag mij nie wa er zo speciaal aan is.

Prijs/kwaliteit
RWD
136pk
M-onderstel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan