Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
syphon999 zei:Dat is misschien een optie hé![]()
2$t0n3d2k!|l zei:
Had ik ook al wel doorSkateDivision zei:denk eerder als bedoeld in:
geen lichte vracht, dus met achterbank

its_just_me zei:


die zanten! 

zweebee zei:welke 2ehandssites gebruiken onze waalse broeders eigenlijk?

Amai nog nie...CAS zei:Iemand verveeld hem?
Haha ja dat is hem, hilarisch!poplipo zei:
thx!Macresco zei:Mijne kameraad heeft nog zo ne 318IS.
Is naar het schijnt nie echt veel te vinden nee. Ma vraag mij nie wa er zo speciaal aan is.