@silent_spring@
Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
is diene niet verdacht goedkoop ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2$t0n3d2k!|l zei:
@silent_spring@ zei:is diene niet verdacht goedkoop ?

Stancke zei:+ Ik heb nog nooit een S8 zien rijden in Brugge!

johan tb zei:Lijkt me idd wel, maar hij is 10 jaar oud.
Lijkt me idd weinig aangezien ik genoeg A8's kan vinden met mindere motorisatie tegen een hogere prijs.
edit dit is toch dezelfde: http://cgi.benl.ebay.be/AUDI-S8-4-2...8515077QQihZ004QQcategoryZ40179QQcmdZViewItem
Hier vraagt hij 9800
clowntje zei:johan, die op ebay staat er al een maand vroeger, mss vandaar dat zijn prijs al is gezakt? tis maar een gok é ^^

Decade zei:

|) ][ |V| ][;9840959 zei:Zelfde als met de 190 EVO's dan? Daar moesten ze er 500 van maken voor ze mochten meedoen aan de DTM![]()


Moet wel zalig zijn om mee rond te bollen. Vind die veel knapper dan de M3 eigenlijk.
save her!!
BlueSkyraider zei:http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/5818024/Mercedes_280_SL.htmlsave her!!
NB: kijk ook eens naar de andere zoekertjes van die kerel. Serieus fortuin wat die in zijn schuur staan heeft![]()
ad: 

kdenk dat hij nu nog enkel nog 100 haalt op een remorque achter nen deftige autoclowntje zei:die lancia delta integrale5.5k euro 6.6 to 100km/h
![]()
