Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Macresco

Legacy Member
die Integrale staat allang te koop.
denk nie dat die in zo'n goeie staat is.

SpeedFreak.be

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/5818024/Mercedes_280_SL.html :cry: save her!!

NB: kijk ook eens naar de andere zoekertjes van die kerel. Serieus fortuin wat die in zijn schuur staan heeft :eek:

2$t0n3d2k!|l zei:

Ik vind dat wel stevige prijzen Als ze in prima staat zijn dan mss wel maar ik heb zo'n idee dat ze de laatste tijd niet veel onderhoud hebben gezien. :sad:

TIIMM

Legacy Member
its_just_me zei:
mja die limited editions zijn wel exclusieve wagens... de "gewone" integrale's zijn ook al niet mis en voor heel wat minder geld te vinden. heb ook al een nuova 2.0 turbo (70000 km!!!) zien staan voor 4000 euro :|
had ik geen vriendin gehad die me zou vermoorden... zou hier direct gestaan hebben...

Kan da zijn da gij nen Gelen en nog een andere Hf Integrale hebt? :p En ge woont ni ver vant station? :p

Kwertie

Legacy Member
Zoals er in de thread staat, een 316, met een 1800 carbu (non-injectie) dus :).

its_just_me

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Kan da zijn da gij nen Gelen en nog een andere Hf Integrale hebt? :p En ge woont ni ver vant station? :p
nee, spijtig genoeg niet. de mijne is een 1.9 TD int lichtblauw/grijs...

maar kweet wel over welkeen ge het hebt :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Zaterdag had hij bezoek van iemand met een blauwe integrale met gouden velgen, dat was toch nog een stukske mooier dan die gele me letterkens op ze :D

Macresco

Legacy Member
Kende ik maar iemand met een Integrale :(

Er staat trouwens een Giallo ergens te koop maar wegens geen foto's ga ik em nie linken. Staat op Kapaza.

ComputerVISTA

Legacy Member
Wij hebben het opvolgende model nog gehad thuis met de volle -ik dacht- 54 pk :D

witchdemon

Legacy Member
vraagje, ik heb nen interessante opel vectra gts (125) pk van 2004 op het oog
maar wel al 153 000 km, zeer goede staat wel
't is nen diesel

maken die km veel uit ?
hoeveel km zou je uit zo'n motor kunnen persen ?
ik doe zelf 10 000 - 15 000 km per jaar (dus als em tot 250 000 km geraakt, kan ik er makkelijk nog 6-7j mee doen)

Dr_pimpie

Legacy Member
witchdemon zei:
vraagje, ik heb nen interessante opel vectra gts (125) pk van 2004 op het oog
maar wel al 153 000 km, zeer goede staat wel
't is nen diesel

maken die km veel uit ?
hoeveel km zou je uit zo'n motor kunnen persen ?
ik doe zelf 10 000 - 15 000 km per jaar (dus als em tot 250 000 km geraakt, kan ik er makkelijk nog 6-7j mee doen)

om op 3,4-4 jaar zoveel km te doen moet ge veel autostrade doen en da zijn de "minstverslijtende" kilometers. Denk da ge (mits tijdig onderhoud) tegenwoordig altijd wel tot +- 250k km moet gerake

Kwertie

Legacy Member
Een (turbo)diesel die je goed verzorgd moet toch makkelijk 300k halen...

Onlangs nog een Audi 80 gezien met 307 000 km, praktisch alle km's waren op LPG gereden en motor draaide nog steeds vlotjes, maar alle onderhoudskosten heb je dan wel al eens gehad (bij welke auto niet he...).

Dus om op uw vraag te antwoorden, als ge da ne mooie wagen vindt voor ne mooie prijs kan je genoeg km's doen daarmee ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan