Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Macresco zei:Mijne kameraad heeft nog zo ne 318IS.
Is naar het schijnt nie echt veel te vinden nee. Ma vraag mij nie wa er zo speciaal aan is.
Asserti zei:da onderstel is nog te zwak voor wat de wagen kan
allez, vooral als die ophanging nog nie vernieuwd is
Macresco zei:Droomwagen 1
Droomwagen 2
Liefst zou ik nog de Dealer's collection willen. Voor de mooie leren zetels en hij is exclusiever. Nuja de Final Edition is exclusiever in Europa.
als ik de lotto win alle 2. En nog nen 3e omda ge met dees 2 toch nie moogt doorscheuren. Alleen mee naar de London to Brighton run en voor de rest in de zomer ewa.

WeedJunk zei:Voor da geld toch liever nen Bmw E39 M5
Of E46 M3? Dilemma...![]()
CAS zei:'t Is een sedan met die motor. Op zich is dat eigenlijk niet speciaal. Had iets met de Belcar ofzo te maken. Ge moet zoveel auto's verkopen om mee te doen. Dus om beter te zijn, maken ze dan zoveel sedan's met die motor (meer pk dan gewone 1.8) en dan mogen ze meedoen é. Op zich is dat dus ni zo speciaal.

|) ][ |V| ][;9840959 zei:Zelfde als met de 190 EVO's dan? Daar moesten ze er 500 van maken voor ze mochten meedoen aan de DTM![]()
ook een klein aantal van moeten maken om te mogen deelnemen aan rally. prachtig ding!its_just_me zei:lancia stratos anyone?ook een klein aantal van moeten maken om te mogen deelnemen aan rally. prachtig ding!
), is er iemand met 8 pf 9 classics, waarvan 1 stratos naart schijnt, en volgens mijn ma zou het de apotheker zijn
Dit hoorde ik toch van iemand die mijn 190 zag en erover kwam praten omdat hij zelf ook ooit een had.|) ][ |V| ][;9841025 zei:In Dikkebus city (waar dat ik woon dus), is er iemand met 8 pf 9 classics, waarvan 1 stratos naart schijnt, en volgens mijn ma zou het de apotheker zijn
Dit hoorde ik toch van iemand die mijn 190 zag en erover kwam praten omdat hij zelf ook ooit een had.



its_just_me zei:lancia stratos anyone?ook een klein aantal van moeten maken om te mogen deelnemen aan rally. prachtig ding!

Macresco zei:Of niet kan maar wat velen ermee proberen.