citrofenwick
Legacy Member
als ge wilt moogt ge eens in de zetels van onze 2pk komen zitten, dat zijn zetels uit een bx GTI. (ons pa heeft ooit 2 BX GTI's gehad en nog een accidenté voor afbraakAsserti zei:kheb het niet alleen over het gevoel met de baan, maar ook over de zithouding, de zetels, de rest van het interieur...
Na die 1000km in ne corsa zitten op nen dag voelde ik me nog vrij fit
)Imo zitten die zetels enorm goed.
En een bx waarvan de vering nog van goed is (vooral die groene bollen dan), rijdt echt zalig






) niet echt goeie staat, maar hij rijdt wrschl nog. Enig idee hoeveel ze hiervoor zouden vragen? (hij heeft ne echte stevige opknapbeurt nodig)