Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[B]Rocketeer

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
Hoe valt da mee int verkeer? geen last bij inhaal manoeuvres ofzo?

Geen idee :)

Heb er in totaal maar een 15-20min mee gereden.
Gewoon rijden valt heel goed mee.

Inhalen hebbek toen ni moeten doen, ma das afstand nemen, versnelling lager en turbo laten opkomen hé :evil:

CAS

Legacy Member
[B]Rocketeer;10064784 zei:
Inhalen hebbek toen ni moeten doen, ma das afstand nemen, versnelling lager en turbo laten opkomen hé :evil:

Dat doe ik met mijn sprinter ook, toch denk ik dat de belevenis anders is :D

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Tegen dat mijn traffic zijn turbo in gang schiet moet ik meestal al terug ergens af :unsure:

RuffRyder3600

Legacy Member
[b]Rocketeer;10064784 zei:
Geen idee :)

Heb er in totaal maar een 15-20min mee gereden.
Gewoon rijden valt heel goed mee.

Inhalen hebbek toen ni moeten doen, ma das afstand nemen, versnelling lager en turbo laten opkomen hé :evil:
ah i see, moest het nie simpel zijn, ik denk dat een camera instaleren in uw linker spiegel (naar voren gericht), en een tft'ke op uw dashboard een oplossing kan zijn, nie?

VMax

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
ah i see, moest het nie simpel zijn, ik denk dat een camera instaleren in uw linker spiegel (naar voren gericht), en een tft'ke op uw dashboard een oplossing kan zijn, nie?

ge kunt meestal toch vrij goed door de auto voor je kijken, zeker als er niemand zit aan de passagierskant?

CAS

Legacy Member
-V-Maxxor- zei:
ge kunt meestal toch vrij goed door de auto voor je kijken, zeker als er niemand zit aan de passagierskant?

Wat met tractors, vrachtwagens, camionette, ...


Maar em moet er maar ne grote turbo opsteken é, dan maakt het ni uit of er ne auto afkomt of niet, em kan er toch voor!

[B]Rocketeer

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
ah i see, moest het nie simpel zijn, ik denk dat een camera instaleren in uw linker spiegel (naar voren gericht), en een tft'ke op uw dashboard een oplossing kan zijn, nie?

Ge kunt camera laten installeren aan de passagierszijde (linkerkant dus) en het schermpke plaatsen op de zonneklep aan de bestuurderszijde (rechterkant).

Eerst in de praktijk zien wat het geeft het inhalen

Kwertie

Legacy Member
Zijn 190€ zal wel als classic zijn en met andere verzekeringen bij zijn makelaar denk'k :p. Een X-plaat kan toch niet als oldtimer ingeschreven worden? Soit... auto ziet er redelijk uit, al mag er wel meer uitleg en wat betere pics bijstaan

SpeedFreak.be

Legacy Member
Asserti zei:
da's zo ne peet waartegen ge zegt 'rijdt gij maar eerst ff met de wagen', zoda ge weet wa z'n rijstijl is.

En waarschijnlijk komde dan tot de conclusie dat de wagen compleet afgeragd is en datie hem van koud start al meteen opensleurt.

Tot zover m'n vooroordelen :unsure:

Ah vooroordelen dan heb ik ook nog eentje: dat is een figuur waar ik geen gebruikte wagen van zou kopen. :unsure:

CAS

Legacy Member
Asserti zei:
da's zo ne peet waartegen ge zegt 'rijdt gij maar eerst ff met de wagen', zoda ge weet wa z'n rijstijl is.

En waarschijnlijk komde dan tot de conclusie dat de wagen compleet afgeragd is en datie hem van koud start al meteen opensleurt.

Tot zover m'n vooroordelen :unsure:

Das ne maat van mij ;)

Zijne Porsche is wel trager dan mijn sleur :cool:

Kwertie

Legacy Member
Tja zo speciaal grappig is da toch ni :p.
Da's "maar" een 924 he, met ni superveel pk's, maar prijs valt ook wel mee he (hoewel 't zeker goekoper kan nog)

Soundstorm

Legacy Member
CAS zei:
Das ne maat van mij ;)

Zijne Porsche is wel trager dan mijn sleur :cool:
Das omdat hij zware banden heeft.

Hoeveel van da soort maten gaat ge ons nog voorstellen? Begin mij al vragen te stellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan