Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johan tb zei:Motor gereviseerd dan zal er wss niet echt "normaal" mee zijn gereden. Dat maakt me toch wat huiverig.![]()

johan tb zei:Motor gereviseerd dan zal er wss niet echt "normaal" mee zijn gereden. Dat maakt me toch wat huiverig.![]()



Staat het stuur van uwe r33 eigenlijk links of rechts?[b]Rocketeer;10060638 zei:Denk dat dit vroeger hun demowagen was, maar ben niet zeker.
Nu hebben ze een andere R33 GTR als demowagen.
En momenteel zijn ze een R34 GTR aant ombouwen als nieuwe demowagen
Nette prijs voor zo ne wagen
Ma kweet wel ni of em al op Belgisch kenteken heeft gestaan. Dacht van niet.
RuffRyder3600 zei:Staat het stuur van uwe r33 eigenlijk links of rechts?


Hoe valt da mee int verkeer? geen last bij inhaal manoeuvres ofzo?[b]Rocketeer;10060724 zei:Rechts natuurlijk![]()
ah!, great minds think alikeComputerVISTA zei:rechts inhalen he![]()

idd, die van dimi ook, die van u ook natuurlijk, moest hem een ander kleurke hebbe, mss andere velgskes... en een andere motorComputerVISTA zei:hihihihi, het is een prachtbak he![]()

RuffRyder3600 zei:idd, die van dimi ook, die van u ook natuurlijk, moest hem een ander kleurke hebbe, mss andere velgskes... en een andere motor![]()
![]()

ja zo ietsCAS zei:Em vind den uwe schoon, als em der uit ziet gelijk Dimi dezijne (inclu motor).

. maar sinds uw 190e en de pics van vista met zen w126 moet ik men menig toch herzien. Da geld nie voor nieuwere modelle zoals die butt ughly mercedes bannaan 
CAS zei:Em vind den uwe schoon, als em der uit ziet gelijk Dimi dezijne (inclu motor).
(die te betalen is
)