Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Speedy

Legacy Member
kennissen van ons hebben gevraagd eens uit te kijken naar een deftige gezinswagen.
Weet er iemand iets deftig staan?

Prijs: rond de 6500 euro
Degelijk merk (ze waren al eens gaan kijken naar een Opel Zafira 1.6 benzinem bijna 80 000 km van bj 2002, dit voor 6 500euro) Is dit een goeie prijs?

Het mag dus niet te veel km hebben. Iemand nog een voorstel? Of iets leuks weet staan?

Best bij garagisten kopen zeker, aangezien die verplicht zijn u garantie te geven?

Graag wat reacties...

Soundstorm

Legacy Member
Speedy77 zei:
kennissen van ons hebben gevraagd eens uit te kijken naar een deftige gezinswagen.
Weet er iemand iets deftig staan?

Prijs: rond de 6500 euro
Degelijk merk (ze waren al eens gaan kijken naar een Opel Zafira 1.6 benzinem bijna 80 000 km van bj 2002, dit voor 6 500euro) Is dit een goeie prijs?

Het mag dus niet te veel km hebben. Iemand nog een voorstel? Of iets leuks weet staan?

Best bij garagisten kopen zeker, aangezien die verplicht zijn u garantie te geven?

Graag wat reacties...
Zeker geen Zafira met een 1.6 benzine nemen! Dat ding gaat veel te veel verbuiken en echt vooruit gaan zal het nie doen. Ge zult er wel mee meekunnen in het verkeer, maar ik zou er niet mee kunnen leven.

Prijs is wel goed, maar zoek best naar een diesel voor zo een wagen. Tenzij het een benzine mag zijn met serieuze inhoud.

«Vision»

Legacy Member
Alle ik meen ook juist te spotten met zen kennis van zen engels pff. Ah zo'n verkrachting van een mooi autoke.

SpeedFreak.be

Legacy Member
citrofenwick zei:
Die peugeot is ook mijn stijl niet maar kvind het toch wel iets hebben hoor :p
Volgens mij wordt ie vet!

Ik vraag me af hoe je daar een helling of verkeersdrempel mee wil nemen. :p

Kwertie

Legacy Member
Ken ook zo iemand... Een auto hebben enkel en alleen om naar meetings mee te gaan, 't is zelfs zo ver gekomen dat hij een aanhangwagen heeft gekocht ervoor en dan zelf met een oud lelijk auto'ke met trekhaak rijdt dagelijks... Toch zonde :s. Dan steek je zoveel geld in een auto en staat die constant binnen, geniet je er nooit van, behalve op meetings :doh:.

Brecht

Legacy Member
keb dan liever nen auto die der iets minder goe uitziet en zalig rijd en waardak mij kan in amuseren, dan zo e ding waardak nie mee durf rijden uit schrik da der iets kapot ga aan zijn en dat prolly ferm onconfortabel is vo mee te rijde

Mr Syphon

Legacy Member
Kwertie zei:
Ken ook zo iemand... Een auto hebben enkel en alleen om naar meetings mee te gaan, 't is zelfs zo ver gekomen dat hij een aanhangwagen heeft gekocht ervoor en dan zelf met een oud lelijk auto'ke met trekhaak rijdt dagelijks... Toch zonde :s. Dan steek je zoveel geld in een auto en staat die constant binnen, geniet je er nooit van, behalve op meetings :doh:.

ja das niet te begrijpen, maarja anders steekt ge al uw geld erin en knalt der ene op uw auto, daar gaan uw centjes dan :p

maar tis idd zot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan