Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mr. SLASH zei:deze geweldige topmachine
https://www.beyondgaming.be/archive/varia.107/suzuki-gsf600n-bandit-25kw.573782

Pasop, 't is wel nen B.M.DOUBBLE.U hé.WeedJunk zei:B.M.Double.U ->
Laatste foto is plots een coupé? Tss...:naughty:

Zeker geen Zafira met een 1.6 benzine nemen! Dat ding gaat veel te veel verbuiken en echt vooruit gaan zal het nie doen. Ge zult er wel mee meekunnen in het verkeer, maar ik zou er niet mee kunnen leven.Speedy77 zei:kennissen van ons hebben gevraagd eens uit te kijken naar een deftige gezinswagen.
Weet er iemand iets deftig staan?
Prijs: rond de 6500 euro
Degelijk merk (ze waren al eens gaan kijken naar een Opel Zafira 1.6 benzinem bijna 80 000 km van bj 2002, dit voor 6 500euro) Is dit een goeie prijs?
Het mag dus niet te veel km hebben. Iemand nog een voorstel? Of iets leuks weet staan?
Best bij garagisten kopen zeker, aangezien die verplicht zijn u garantie te geven?
Graag wat reacties...
Mr. SLASH zei:deze geweldige topmachine
https://www.beyondgaming.be/archive/varia.107/suzuki-gsf600n-bandit-25kw.573782
(no kidding!) en ook niet van mijn vriendin .. fuck hé!gasten die een beemer zo verneuken met de ballen ophangen zeg ik! van de week nog zo ene gezien me ne vliegtuigspoiler derop, bahIronpole zei:
Die peugeot is ook mijn stijl niet maar kvind het toch wel iets hebben hoorsluysen zei:

citrofenwick zei:Die peugeot is ook mijn stijl niet maar kvind het toch wel iets hebben hoor
Volgens mij wordt ie vet!

Das enkel voor meetings ehjohan tb zei:Ik vraag me af hoe je daar een helling of verkeersdrempel mee wil nemen.![]()

. Dan steek je zoveel geld in een auto en staat die constant binnen, geniet je er nooit van, behalve op meetings :doh:.Kwertie zei:Ken ook zo iemand... Een auto hebben enkel en alleen om naar meetings mee te gaan, 't is zelfs zo ver gekomen dat hij een aanhangwagen heeft gekocht ervoor en dan zelf met een oud lelijk auto'ke met trekhaak rijdt dagelijks... Toch zonde. Dan steek je zoveel geld in een auto en staat die constant binnen, geniet je er nooit van, behalve op meetings :doh:.

-V-Maxxor- zei:http://www.kapaza.be/Autos/Ford/9583813/Tuning_Ford_Probe_2_0l_16v.html
gast van men school die em verkoopt! (of ex-schoolganger)
