Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
Darks zei:
Vraagje.

Ben stilaan aan het zoeken naar mijn eerste wagen. Moet nog een jaar of 4 meegaan en zonder echte problemen nog een 100.000 km kunnen bollen. Budget is een 6000-9000 Euro.

Bevalt mij wel:

Ford Focus
Opel Astra
Volkswagen Golf IV

Maar uiteindelijk zou ik niet weten wat kiezen van de 3. Ok, als zich een goed koopje zou voordoen maakt het niet veel uit. Men zegt wel dat een Golf een stuk meer kwaliteit is (wel ook duurder) en de Astra's met 100k km zie ik al staan vanaf € 6000.

Iets van waar, van dat verschil in kwaliteit? Iemand ervaringen met een van deze auto's? Wat zou je me aanraden?

Merci :)

nissan almera ! :unsure:

VMax

Legacy Member
WeedJunk zei:
Vleugel en uitlaten zijn er mssh net iets over, maar verder vind ik 'm wel mooi eigenlijk...:)
(past wel bij 'het geheel')

Uhu, dacht ik ook wel. Daar wa vanaf schroeven en ge hebt wel ne propere auto :)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
BlueSkyraider zei:

Door zijn achterophanging gezakt :p Ook iets mis met ruitenwisser precies. Ma €3900 is in alle geval nie veel (al heeft em veel km's en mss afgeragt).
Edit, zal wel iets mis mee zijn als je de rest van die verkoper zijn prijzen ziet op zijn site. €5900 voor een 190E 2.0 met meer km's dan vista's en stoffen interieur. Ook €5900 voor een gewone 190 2.0, taxibeige en 160.000km. Staat ook al heel lang te koop, want stond al op z'n site toen ik aant zoeken was voor de mijne :p

Gizmo_1987

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
pffft, koop u de lotus carlton jong :D
k'weet een omega staat 2.Oi naft voor 250€
Goed voor te driften :p Maar t'zal ni mogen van mama ^^
Of idd ja, een lotus omega ^^
Lotus' modifications included an upgraded engine, which was stroked from the standard Vauxhall 2969 cc 24v straight six unit, used in the GSi, to a capacity of 3615 cc. Lotus then added twin Garrett T25 turbochargers to give 382 hp (281 kW). A six-speed manual ZF transmission from a Chevrolet Corvette ZR-1 was used to transfer this power to the rear wheels. The car was capable of 0-60 mph in 5.2 seconds and had 12.5 in (330 mm) AP ventilated disc brakes with racing calipers all round.

sluysen

Legacy Member
|) ][ |V| ][;10094368 zei:
Je zou het wel niet zeggen als je dat ziet :p

daar droom ik ook van
een wagen dat op het eerste zicht heel erg normaal lijkt (op subtiele details na) maar waar er toch een vette motor in ligt (gti en dergelijke)

beetje zoals die lotus omega, wolf in schaapskleren is nice :)

Stancke

Legacy Member
sluysen zei:
daar droom ik ook van
een wagen dat op het eerste zicht heel erg normaal lijkt (op subtiele details na) maar waar er toch een vette motor in ligt (gti en dergelijke)

beetje zoals die lotus omega, wolf in schaapskleren is nice :)

RS6 ftw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan