Ironpole
Legacy Member
Dude87 zei:
En zoveel geld voor zo nen brolwagen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude87 zei:

n.t zei:Vista, moest da in Leuven van uw werk in orde komen, gaat gij dan elken dag met den benz op en af van g'bergen naar leuven? Zoude dan ook geen LPG overwegen?zo'n benz zal daar toch wel goe tegenkunnen? Ik ben er nog steeds niet uit waar adecco is in de buurt van't station :| maar 't zal wel aan mij liggen
[of is het niet om BIJ adecco te werken maar via adecco? want gij deed toch iets van netwerken eh? ]
ComputerVISTA zei:Via adecco en idd als netwerkbeheerd dinges/pc technieker, iets in die trend zoek ik.
Ge komt uit het station, met uw neus naar die grote winkelstraat (bondgenotenlaan), ge gaat dus direkt rechts en blijft die baan volgen, voorbij de uit/ingang van die tunnel richting dat rond punt om naar de autostrade te rijden en ge komt het op us rechterkant tegen, naast MIDAS.
lachen.. Kunt ook altijd is op de site van Telindus kijken hé, vlakbij leuven en die doen niks anders dan netwerkshizzle? Deftig bedrijf om in te werken imo..Nog nooit gezien? Allé jong, ze worden zelfs op maat gemaakt voor in nen 190ComputerVISTA zei:Op het dashboard? NICE![]()

|) ][ |V| ][;10099992 zei:In de 70's bestond de boxster nognie
Offtopic: hihi, nogstands
![]()


sir oinksalot zei:

Asserti zei:
dat is dé woonwerkverkeer wagen!
en in elke porsche behalve de cayenne's zit er nen boxer!
Asserti zei:
dat is dé woonwerkverkeer wagen!
en in elke porsche behalve de cayenne's zit er nen boxer!
distinct zei:kuch
924 en 944 modellen.

My bad...distinct zei:ik gaf enkel die 2 als voorbeeld. ;p


.geloof mij maar alsek zeg da ge camionetten nie goedkoop vindIronpole zei:En zoveel geld voor zo nen brolwagen.![]()
ad:
Kwertie zei:En dan zijn er mensen die beweren da ge deze dagen ni meer goedkoop kunt rijden
Hij rijdt als een trein, dus dat kan nogal hard aanvoelen peizek als ge daarmee op den asfalt gaat.
En voor de mensen met een dubbel zo groot budget, is er zelfs ene met airco en meer plaats.
