Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
citrofenwick zei:minder dure banden om op te roken![]()

ComputerVISTA zei:De E30 M3 had een 2.3 4 in lijn motor. Allemaal. Vanaf de E36 was't een 6 in lijn en nu ne V8.


Beperkte oplage, speciaal interieur, en herkend niemand die super knappe zetels voorraan 
CAS zei:E46 mogen we natuurlijk ook ni vergeten, en ze hadden allemaal ne 2.3, buiten die met ne 2l en die met ne 2.5l é![]()
ComputerVISTA zei:Wat verstaat ge niet aan "VANAF" de E36?
Maar met al die fouten
Graptjen é 
CAS zei:Te snel gelezenMaar met al die fouten
Graptjen é
![]()

Maar Mercedes heeft dan weer haar sterke kanten. Moestek 190 kopen, zou toch wel zien naar ne 2.5 16v, of een 2.6, stukken goedkoper en 6 in lijn. Wel standaard zo goe ni als de 16v versie's natuurlijk.
)Ironpole zei:


en dan staat de belangrijkste info er nog niet eens bij: bouwjaar, motor, kilometrage, gekeurd ja/nee, enz. Maar die kleur......... 
Ironpole zei:

n.t zei:Het is geen toeval dat die jongeman uit Tienen komt. Laat daar geen twijfel over bestaan![]()

Asserti zei:@Pcvista, wrom is dubbele ketting beter dan enkele?