Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr_pimpie

Legacy Member
clowntje zei:
brasschaat é :P

jeps en moet zegge da ik wel verwend ben door de buren, dieje met de S8 heeft ook nog ne Jaguar XK (wel vorige model). De overbuur heeft ne Bentley GT en nen Arnage. Paar huizen verder hebbe ze ne X5 4.8i, 135i en nen M5 touring (van bmw freaks gesproken:D)

mythe

Legacy Member
Stancke zei:
Jammer dat het een twijfelgeval is. Amerikaanse R8 of niet?:p
Duitse R8 ^^. Technologie blijft van Duitsland he.

Dr_pimpie zei:
mene buurman rijdt me zoiets rond :D
:drool: rijke buurman, da's auto van nieuw: 150 000 euro?
Ne A8 dat versta ik nog, aangezien je voor 7-reeksen ziet ook. Maar nen S8 zie je wel niet echt veel :s. Get dan toch al is gevraagd voor een toer'ke mee te rijden?

Dr_pimpie

Legacy Member
mythe zei:
Duitse R8 ^^. Technologie blijft van Duitsland he.


:drool: rijke buurman, da's auto van nieuw: 150 000 euro?
Ne A8 dat versta ik nog, aangezien je voor 7-reeksen ziet ook. Maar nen S8 zie je wel niet echt veel :s. Get dan toch al is gevraagd voor een toer'ke mee te rijden?

100 000 € zonder opties ma dan hebde al ne vrij uitgerust wagen. Idd rijke buurman houdt zich bezig me import van sigaren uit Indonesië (of India) als ik mij ni vergis

mythe

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
100 000 € zonder opties ma dan hebde al ne vrij uitgerust wagen. Idd rijke buurman houdt zich bezig me import van sigaren uit Indonesië (of India) als ik mij ni vergis
Gewoon daarmee?
De A8 is ne wagen van € 100 000, de S8 is daar wel nog een pakje boven hoor ;).

Soundstorm

Legacy Member

mythe

Legacy Member
Soundstorm zei:
De W12 is gewoon een dik blok in een gewone wagen. De V10 is een hoogtoerige sportmotor in een wagen met serieus wat sportieve aanpassingen.

Ik zou de V10 nemen, de W12 is meer om te cruisen.
Ja, maar rals je naar specificaties neemt is er niet veel verschil. trekken beide even snel op, even veel vermogen en PK. Wss is de ééne bedoeld voor serieuze lange afstanden en de andere meer voor te racen. Als ik dan een koop doe zal het toch een A8 6.0 W12 zijn, aangezien deze langer zal meegaan.

Nuja, denk dat beide auto's wel lang zullen mee gaan ^^.

Dr_pimpie zei:
goed doenbaar is relatief eh:D, 120 000€ (full option) is nog altijd marginaal veel geld voor nen auto;)
Bwaja, ik vind het toch al aan de betaalbare kant aan het geraken. Nuja, als je niet veel geld hebt moet je niet zoals sommige alles in zo nen auto pompen en 20 000 euro in een caravan he ^^. Taxen zijn vrees ik niet echt betaalbaar ^^.

U diesel ook niet: 15L/100km gemiddeld, wil dus zeggen dat je 23 euro/100km in u auto mag pompen. En als je met zo nen auto rijd let je niet echt op u km's wss.
Dus zo'n auto zijn niet echt betaalbaar, zelfs niet als je caravanne'tje koopt speciaal voor zo'n auto :p.

Dr_pimpie

Legacy Member
mythe zei:
Ja, maar rals je naar specificaties neemt is er niet veel verschil. trekken beide even snel op, even veel vermogen en PK. Wss is de ééne bedoeld voor serieuze lange afstanden en de andere meer voor te racen. Als ik dan een koop doe zal het toch een A8 6.0 W12 zijn, aangezien deze langer zal meegaan.

Nuja, denk dat beide auto's wel lang zullen mee gaan ^^.

ik zou zelf nooit zo ne moteur in zo nen auto kopen, de dag da ik me nen A8/7/S rondrij is het me chauffeur:p en dieje moet maar tevrede zijn me nen 3 liter diesel ;). Als ik zou moete kieze tusse ne A8 V10 en A8 W12, geef mij dan toch maar dieje V10, da geluid da daar uit komt is :love::love:

mythe

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
ik zou zelf nooit zo ne moteur in zo nen auto kopen, de dag da ik me nen A8/7/S rondrij is het me chauffeur:p en dieje moet maar tevrede zijn me nen 3 liter diesel ;). Als ik zou moete kieze tusse ne A8 V10 en A8 W12, geef mij dan toch maar dieje V10, da geluid da daar uit komt is :love::love:
Uit de W12 zal ook wel mooi geluid komen. Nuja, chauffeur'ke zou ik niet moeten hebben. Hatelijk gewoon, iemand die u rondvoert terwijl je met zo nen zaligen auto rijd :s. Voor wat zou da nu goed zijn!

Dr_pimpie

Legacy Member
mythe zei:
Uit de W12 zal ook wel mooi geluid komen. Nuja, chauffeur'ke zou ik niet moeten hebben. Hatelijk gewoon, iemand die u rondvoert terwijl je met zo nen zaligen auto rijd :s. Voor wat zou da nu goed zijn!

ik vind dan ook heel het concept van dieje auto nutteloos, geef mij dan maar (R)S4 / (R)S6

mythe

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
ik vind dan ook heel het concept van dieje auto nutteloos, geef mij dan maar (R)S4 / (R)S6
:rofl: Da's misschien ook wel weer een feit. In mijn werkuren zou ik idd rondrijden met A8/S8 met chauffeur en buiten de werkuren: R8 en grote voiture met veel kofferruimte.

ComputerVISTA

Legacy Member
2300 euro maar... Als ik de mijne nu snel snel verkoop doe ik er nog een goeie zaak aan!

Brick Top

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
ziet er idd proper uit, alleen jammer van de automatique, zeker bij die oude bmwkes schakele die echt traag.

Ik had zelfs nog niet gelezen dat het nen automatique was! Spijtig ja, automatique is altijd spijtig. :p

Zoek mij misschien wel zo'n oud bmw'ke te kopen maar puur als fun-car dus ik heb tijd. Was eerst aan 't kijken voor nen M3 van rond die jaren maar de prijs 'valt wat tegen'.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan