Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Even 2 vraagjes over die wagens (niet dat ik ze wil kopen) maar de ene is op Engelse registratie en de andere op Italiaanse registratie en het is een Nederlandse dealer die de 2 aanbied. :wtf:
Dan komt er volgens mij toch nog een sloot geld bij wil je dat hier gekeurd en op de weg wilt krijgen (want ik ga er van uit dat je die wagens nog moet invoeren)?? :s

SkateDivision

Legacy Member
johan tb zei:
Even 2 vraagjes over die wagens (niet dat ik ze wil kopen) maar de ene is op Engelse registratie en de andere op Italiaanse registratie en het is een Nederlandse dealer die de 2 aanbied. :wtf:
Dan komt er volgens mij toch nog een sloot geld bij wil je dat hier gekeurd en op de weg wilt krijgen (want ik ga er van uit dat je die wagens nog moet invoeren)?? :s

als ge zo een wagen koopt, dan is dat invoeren de grote kost niet. En ik veronderstel dat die verkoper wel voor het invoeren zal zorgen (naar nederlandse plaat) en dan overzetten naar belgische. Rechtstreeks van italie of GB gaat evengoed (beiden lid van EU)

SpeedFreak.be

Legacy Member
SkateDivision zei:
als ge zo een wagen koopt, dan is dat invoeren de grote kost niet. En ik veronderstel dat die verkoper wel voor het invoeren zal zorgen (naar nederlandse plaat) en dan overzetten naar belgische. Rechtstreeks van italie of GB gaat evengoed (beiden lid van EU)

Nee meestal niet maar bij een prijs van 110.000 euro voor zo'n wagen kun je ook nog anders redeneren: Als ik de meerkost er bij moet rekenen zou ik dan niet naar een Belgische (hier geregistreerd en toegelaten) Lambo kijken want dan ZOU het kunnen dat het prijsverschil niet zo groot is. :)

En laten we wel zijn als geld ECHT geen probleem is dan ga je naar de plaatselijke lambo dealer zeg wat je wil en die zoekt een wagen bij je wensen (nieuw of gebruikt) ook zit je dan iets makkelijker ivm garantie. :p

SkateDivision

Legacy Member
johan tb zei:
Nee meestal niet maar bij een prijs van 110.000 euro voor zo'n wagen kun je ook nog anders redeneren: Als ik de meerkost er bij moet rekenen zou ik dan niet naar een Belgische (hier geregistreerd en toegelaten) Lambo kijken want dan ZOU het kunnen dat het prijsverschil niet zo groot is. :)

En laten we wel zijn als geld ECHT geen probleem is dan ga je naar de plaatselijke lambo dealer zeg wat je wil en die zoekt een wagen bij je wensen (nieuw of gebruikt) ook zit je dan iets makkelijker ivm garantie. :p
een auto invoeren kost geen stukken van mensen, dus dan kan je evengoed zeggen, voor het geld dat ik naar nederland moet rijden om hem te gaan halen, kan ik in belgie eentje kopen (overdreven, maar ge snapt mn redenering wel).

En een lambo die je hier in belgie nieuw kan kopen, is hier altijd toegelaten, ook al komt hij uit een ander land. Dus hier is gewoon een belgische toelating voor, en moet dus alleen nog maar de gewone autokeuring doorstaan voordat hij ingeschreven kan worden.

128MB

Legacy Member
3000gt bah, lelijk en handling niet echt denderend volgens jeremy clarkson :p

keeperke126

Legacy Member
johan tb zei:
Correctie: would be Ferrari (groot verschil).:p

Serieus? Kijk eens goed naar het teken ;) .
Als ik het goed kan zien is dat wel ne leeuw ipv een paard :p (tenzij ik mij grandioos mis zie)

WeedJunk

Legacy Member
keeperke126 zei:
Serieus? Kijk eens goed naar het teken ;) .
Als ik het goed kan zien is dat wel ne leeuw ipv een paard :p (tenzij ik mij grandioos mis zie)

Nee, gebt gelijk, ik heb al de eer (ahum) gehad om die in het echt te 'bewonderen' :sad:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ah, hij bedoelt "ferrari rood" ipv "mooie ferrari, rode sportwagen" :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan