Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr. SLASH zei:heb het nu al 2 keer bekeken en het blijft gewoon prachtig ineen gestoken en het doet u wel keer nadenken
zo zoude de reclames hier ook moeten zijn , hard , kwestie dat ze overkomen
[youtube]Z2mf8DtWWd8[/youtube]

)WeedJunk zei:Der zitten er ook veel tussen die dan gewoon hun rem toestampen, definitely not the way to do it...die acordeonbus in die tunnel![]()
ComputerVISTA zei:Ja, ooh nee ik slip, laten we den boel toestampen en zeker met ABS, dat gaat veel helpen :')
ComputerVISTA zei:Op ijs/sneeuw of dergelijke gladde omstandigheden zijde soms beter af zonder abs.

ComputerVISTA zei:En vol in de remmen gaan als ge aan't slippen zijt helpt idd niet veel nee.

ComputerVISTA zei:YouTube - NEW 2009 2010 - Snow Car Crashes - Black Ice - Police Car Crash .wmv
asek sommige van die mannen bezig zie is het puur het niet aanpassen van de snelheid.
denkimi zei:aan ijs kunt ge u snelheid niet aanpassen. met gewone banden valt daar zelfs traag niet op te rijden.
serial zei:I (and the facts) beg to differ![]()


99% stampt gewoon op de rem hoor.Terror Factor zei:Bij de esp dingen ook: off ziet ge hem superbruusk aan het stuur draaien(en hij gaat precies ook sneller), en me elektronica on draait hij heel licht. Op het absstuk: hij stampt gewoon z'n rem in, als ge natuurlijk geen moeite doet om gecontroleerd te remmen, gaat het idd ni gaan...
Terror Factor zei:Ben ook ni heel akkoord me die absdingen hoor. Zeker in sneeuw is geen abs vaak een voordeel. Doorda uw wielen locken, gaat ge sneeuw ophopen voor uw banden, waardoor ge feller gaat remmen.


Terror Factor zei:@filmkes: het 2de is gewoon reclame, en het eerste: zijn rijstijl verschilt imo nogal hard tussen elektronica off en on. als hij bvb die ijshelling wil oprijden, pakt hij ne ferme aanloop me elektronica on. Me elektronica off neemt hij bijna geen aanloop, en de rest van de tijd zit em veel te veel gas te geven.
Op het absstuk: hij stampt gewoon z'n rem in, als ge natuurlijk geen moeite doet om gecontroleerd te remmen, gaat het idd ni gaan...
ESP niet onderschatten.ComputerVISTA zei:Pff in een andere z'n gat rijden, in die weersomstandigheden moede maar zien dat ge sowieso genoeg afstand houdt.
En dan uitwijken en eventueel toch beginnen te slippen maar dan in een richting waarmee ge nog minder controle hebt.