serial
Legacy Member
Terror Factor zei:'k heb het stukje van de truck speciaal nog eens opnieuw bekeken, ma om eerlijk te zijn is da wel ni echt de goede sneeuw. Da ziet er helemaal ni dik uit, en da lijkt me ook maar heel flauwe, losse boel te zijn(da p(l)akt ni mooi same als het opeen gedrukt wordt).
'k zou het graag eens zien bij "goeie" sneeuw. Zien of het extra effect van de sneeuw > niet blokkeren van de wielen.
lol tja, nu ben je het wel enorm ver aant zoeken hé, dat was een sneeuwveld zoals ge die nooit gaat tegenkomen op de openbare weg en nog steeds ist niet goed

Er is maar 1 scenario waar ik me kan inbeelden dat het ietwat klopt en dat is als je minstens 40cm verse poedersneeuw hebt liggen. Net iets minder dan de hoogte van uw band dus. En ik kan me dan geen enkel scenario inbeelden waar ik zoiets met een auto zou kunnen tegenkomen.
Tenzij je met de wagen hors piste in een skigebied gaat rijden








