MooNMaN
Legacy Member
[LRRP];12621564 zei:Waar blijven die filmkes van onze pro drifters hier ?
lol ben geen pro drifter. maar heb mij toch al goed geamuseerd in de sneeuw. hier in de wijk strooien ze niet en opt einde is er een klein basketpleintje en parking die bijna niet gebruikt wordt. ik wil nen RWD onder mijn kont om daar eens te spelen
.


ad: En met DSC aan viel er nie veel te spelen...
? Ge hebt geen snelheid nodig om te spelen hé 

