Furiez
Legacy Member
Furiez zei:Voor donderdag en vrijdag is er terug sneeuw verwacht zei mijn pa just.![]()
Totaal misplaatst...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furiez zei:Voor donderdag en vrijdag is er terug sneeuw verwacht zei mijn pa just.![]()
brechen zei:bwa twas toch een redelijk toerke znne, pakt dat we halve minuut deden over 1 toerke ofzo(zonder rondgaan natuurlijk) want op sommige plekken was da van bijna geen grip, naar een stuk met meer grip, en dan een ijsplek
nog filmke blijkbaar YouTube - MR2 snow drifting


brechen zei:bwoa da viel mee zenne, was zeker nog 2 meter plek, en kging eerst toch tegen da borduurke geschampt hebben dusja![]()


[LRRP];12632096 zei:YouTube - Amazing Arab Two weel driving stunt !!!!! doe dit maar eens na![]()


[LRRP];12632151 zei:

Gogeta zei:Kwil ook een grote parking vinden![]()
Tenzij met een paar "aanpassinkjes" twv 2k 
Die ander mannen hebben die zo hard liggen uitschelden dattem is gevlucht 
ctgilles zei:Ge hebt 5 minuten max om te driften en dan maken dat ge weg zijt.
Bram zei:Waarom?
Foezjie zei:Politie zeker?
