Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
serial zei:doet ge er om of zijt ge echt achterlijk?
ge toont da filmpje en zegt dat ze deftig kunnen remmen.
ik zeg ja das normaal want ze moeten niet remmen op sneeuw maar op zo een waterachtige sneeuwpap.
Uw beste verweer is om dan te vragen hoe die pap er komt terwijl ge nergens op het filmpje ziet dat ze in de sneeuw zelf remmen?
Dat er eerst sneeuw moet liggen om tot die pap te komen doet niks aan het feit dat ze daar goed kunnen remmen omdat het niet op sneeuw is.
Mijn argument geldt dus nog steeds en gij zit nog steeds zonder + ge hebt u ferm belachelijk gemaakt door da filmpje te posten van remmen op van die pap en dan te vragen van "AH JA EN VANWAAR KOMT DIE PAP DAN SLIMMEKE" terwijl je ze niet ziet rijden op sneeuw zelf.
Zwaarste argumentatiefail die ik al meegemaakt heb.
denkimi zei:als het al dagenlang vriest, er niet gestrooid wordt en er geen verkeer over die weg passeert, dan is het technisch gezien niet mogelijk dat er daar pap ligt. ik dacht dat ge zelf wel slim genoeg waart om dat te bedenken, maar blijkbaar dus niet.
ze rijden daar op bevroren platgereden sneeuw, exact zoals de binnebanen hier deze namiddag.
ComputerVISTA zei:

clowntje zei:respect serial da gie daar telkens wilt op antwoorden![]()

serial zei:geen idee of da nu sarcastisch is of nie maar thanks zeker![]()

clowntje zei:tis nie sarcastisch.
ik had ook zin om der iets op te reageren, maar kdacht hoe minder ge op zijne zever ga reageren, oe beter hij zich zal voelen![]()

zeg irritante betweter, tenzij er daar in die bocht een extreem plaatselijk hogedrukgebied zat is dat geen papsneeuw, ja? ik heb genoeg maten die daar waren en geen enkele daarvan heeft ergens papsneeuw of strooizout gezien op de kleine baantjes, het heeft daar dag en nacht minimum 5° gevroren. dat ge denkt het allemaal best te weten als het over rijden gaat tot daar aan toe, maar dat ge denkt ook beter dan de mensen ter plaatse te weten hoe de ondergrond daar ligt laat u echt niet slim lijkenserial zei:en daar int bos is da ding dat op aarde gelijkt ook gewoon "bevroren platgereden sneeuw" zeker?
en hebde daar een week op voorhad post gevat om te weten dat daar nooit gestrooid is? Kheb het filmpje nog eens gezien en das zeker geen "bevroren platgereden sneeuw" maar zoals ik al zei van die half gesmolten sneeuw aka pap.
"bevroren platgereden sneeuw" zou ook zo hard niet opspatten als ze erover rijden want dat zou gewoon één klomp ijs zijn. Nu leek het toch wel "verdacht" veel op van die gesmolten sneeuwpap. :doc:
Oh ja, en het is wel technisch gezien mogelijk dankzij een vreemd verschijnsel dat wij aardelingen "de zon" noemen.
Aangezien geen enkel van die dingen ABS hebben, en het volgens de regels (auto moet zo goed als standaard blijven) niet mag. kunt ge met da filmke niet aantonen dat dezelfde auto mét ABS het slechter zou doendenkimi zei:let er vooral op hoe snel die dingen met gewone baan-banden en zonder abs stilstaan.

Soundstorm zei:Aangezien geen enkel van die dingen ABS hebben, en het volgens de regels (auto moet zo goed als standaard blijven) niet mag. kunt ge met da filmke niet aantonen dat dezelfde auto mét ABS het slechter zou doen![]()
Dus uw filmke gaf geen enkele meerwaarde aan de discutie?denkimi zei:nee, dat is waar. ge kunt ook niet aantonen dat een auto met ABS het beter zou doen![]()
Dacht dat het zo een hystorisch ding was. Met vrij standaard wagens, buiten een timer dan.PS: dat zijn groep 4/groep B wagens, wat te vergelijken is met een group A van tegenwoordig. echt veel is er daar niet meer standaard aan.

Soundstorm zei:Dus uw filmke gaf geen enkele meerwaarde aan de discutie?
Dacht dat het zo een hystorisch ding was. Met vrij standaard wagens, buiten een timer dan.
Nuja, da intereseert mij nie echt wa voor een klasse dat is![]()
behalve dan aantonen dat het ook zonder abs perfect mogelijk is om gecontroleerd te remmen op sneeuwLiquid Li0n zei:www.dumpert.nl - Subaru trekt vrachtwagen door sneeuw
alweer een knappe stunt van Subaru, wel doorspoelen naar het midden.

[LRRP];12621564 zei:Waar blijven die filmkes van onze pro drifters hier ?
gewoon naar de volgende parking gaan die ge weet zijn, na 10 minuten kwame ze ons ook wegjagen op de parking van de weba, zijn we gewoon naar de makro geweeststormsman zei:politie heeft me gistere betrapt, was nog geen minuut bezig. way to go polis van osschot, staan ze te wachten op de parking van de unikamp tot er iemand komt schuiven.
die manne hebbe hier echt niks beters te doen.
en die flik stond verkeerd, ie kwam links van mij staan! kheb dan speciaal moeten uitstappen 