Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
serial zei:
doet ge er om of zijt ge echt achterlijk?

ge toont da filmpje en zegt dat ze deftig kunnen remmen.
ik zeg ja das normaal want ze moeten niet remmen op sneeuw maar op zo een waterachtige sneeuwpap.

Uw beste verweer is om dan te vragen hoe die pap er komt terwijl ge nergens op het filmpje ziet dat ze in de sneeuw zelf remmen?

Dat er eerst sneeuw moet liggen om tot die pap te komen doet niks aan het feit dat ze daar goed kunnen remmen omdat het niet op sneeuw is.

Mijn argument geldt dus nog steeds en gij zit nog steeds zonder + ge hebt u ferm belachelijk gemaakt door da filmpje te posten van remmen op van die pap en dan te vragen van "AH JA EN VANWAAR KOMT DIE PAP DAN SLIMMEKE" terwijl je ze niet ziet rijden op sneeuw zelf.

Zwaarste argumentatiefail die ik al meegemaakt heb.

als het al dagenlang vriest, er niet gestrooid wordt en er geen verkeer over die weg passeert, dan is het technisch gezien niet mogelijk dat er daar pap ligt. ik dacht dat ge zelf wel slim genoeg waart om dat te bedenken, maar blijkbaar dus niet.

ze rijden daar op bevroren platgereden sneeuw, exact zoals de binnebanen hier deze namiddag.

serial

Legacy Member
denkimi zei:
als het al dagenlang vriest, er niet gestrooid wordt en er geen verkeer over die weg passeert, dan is het technisch gezien niet mogelijk dat er daar pap ligt. ik dacht dat ge zelf wel slim genoeg waart om dat te bedenken, maar blijkbaar dus niet.

ze rijden daar op bevroren platgereden sneeuw, exact zoals de binnebanen hier deze namiddag.

en daar int bos is da ding dat op aarde gelijkt ook gewoon "bevroren platgereden sneeuw" zeker?

en hebde daar een week op voorhad post gevat om te weten dat daar nooit gestrooid is? Kheb het filmpje nog eens gezien en das zeker geen "bevroren platgereden sneeuw" maar zoals ik al zei van die half gesmolten sneeuw aka pap.


"bevroren platgereden sneeuw" zou ook zo hard niet opspatten als ze erover rijden want dat zou gewoon één klomp ijs zijn. Nu leek het toch wel "verdacht" veel op van die gesmolten sneeuwpap. :doc:

Oh ja, en het is wel technisch gezien mogelijk dankzij een vreemd verschijnsel dat wij aardelingen "de zon" noemen.

clowntje

Legacy Member
serial zei:
geen idee of da nu sarcastisch is of nie maar thanks zeker :p

tis nie sarcastisch.
ik had ook zin om der iets op te reageren, maar kdacht hoe minder ge op zijne zever ga reageren, oe beter hij zich zal voelen :D

serial

Legacy Member
clowntje zei:
tis nie sarcastisch.
ik had ook zin om der iets op te reageren, maar kdacht hoe minder ge op zijne zever ga reageren, oe beter hij zich zal voelen :D

dus best wel reageren? :p

denkimi

Legacy Member
serial zei:
en daar int bos is da ding dat op aarde gelijkt ook gewoon "bevroren platgereden sneeuw" zeker?

en hebde daar een week op voorhad post gevat om te weten dat daar nooit gestrooid is? Kheb het filmpje nog eens gezien en das zeker geen "bevroren platgereden sneeuw" maar zoals ik al zei van die half gesmolten sneeuw aka pap.


"bevroren platgereden sneeuw" zou ook zo hard niet opspatten als ze erover rijden want dat zou gewoon één klomp ijs zijn. Nu leek het toch wel "verdacht" veel op van die gesmolten sneeuwpap. :doc:

Oh ja, en het is wel technisch gezien mogelijk dankzij een vreemd verschijnsel dat wij aardelingen "de zon" noemen.
zeg irritante betweter, tenzij er daar in die bocht een extreem plaatselijk hogedrukgebied zat is dat geen papsneeuw, ja? ik heb genoeg maten die daar waren en geen enkele daarvan heeft ergens papsneeuw of strooizout gezien op de kleine baantjes, het heeft daar dag en nacht minimum 5° gevroren. dat ge denkt het allemaal best te weten als het over rijden gaat tot daar aan toe, maar dat ge denkt ook beter dan de mensen ter plaatse te weten hoe de ondergrond daar ligt laat u echt niet slim lijken

btw: in het bos rijden ze op wat men noemt "onverhard". ik neem aan dat ge wel eens van "losse aarde" gehoord hebt?
[youtube]wmdh0uiIXVY[/youtube]
kijk, ook allemaal papsneeuw :ironic:

nixie

Legacy Member
heb daarnet zelf is de abs getest.
als ik gewoon rem da nschuif ik verder dan als ik "pompend" rem...

true story

Soundstorm

Legacy Member
denkimi zei:
let er vooral op hoe snel die dingen met gewone baan-banden en zonder abs stilstaan.
Aangezien geen enkel van die dingen ABS hebben, en het volgens de regels (auto moet zo goed als standaard blijven) niet mag. kunt ge met da filmke niet aantonen dat dezelfde auto mét ABS het slechter zou doen ;)

denkimi

Legacy Member
Soundstorm zei:
Aangezien geen enkel van die dingen ABS hebben, en het volgens de regels (auto moet zo goed als standaard blijven) niet mag. kunt ge met da filmke niet aantonen dat dezelfde auto mét ABS het slechter zou doen ;)

nee, dat is waar. ge kunt ook niet aantonen dat een auto met ABS het beter zou doen :p
PS: dat zijn groep 4/groep B wagens, wat te vergelijken is met een group A van tegenwoordig. echt veel is er daar niet meer standaard aan.

Soundstorm

Legacy Member
denkimi zei:
nee, dat is waar. ge kunt ook niet aantonen dat een auto met ABS het beter zou doen :p
Dus uw filmke gaf geen enkele meerwaarde aan de discutie?
PS: dat zijn groep 4/groep B wagens, wat te vergelijken is met een group A van tegenwoordig. echt veel is er daar niet meer standaard aan.
Dacht dat het zo een hystorisch ding was. Met vrij standaard wagens, buiten een timer dan.
Nuja, da intereseert mij nie echt wa voor een klasse dat is ;)

denkimi

Legacy Member
Soundstorm zei:
Dus uw filmke gaf geen enkele meerwaarde aan de discutie?

Dacht dat het zo een hystorisch ding was. Met vrij standaard wagens, buiten een timer dan.
Nuja, da intereseert mij nie echt wa voor een klasse dat is ;)

eigenlijk niet nee :D behalve dan aantonen dat het ook zonder abs perfect mogelijk is om gecontroleerd te remmen op sneeuw

en het is ook een historisch ding. het is gewoon een rally zoals ze die in de jaren 70/80 reden, met de wagens, trajecten en reglementen uit die periode.

stormsman

Legacy Member
[LRRP];12621564 zei:
Waar blijven die filmkes van onze pro drifters hier ?

politie heeft me gistere betrapt, was nog geen minuut bezig. way to go polis van osschot, staan ze te wachten op de parking van de unikamp tot er iemand komt schuiven.
die manne hebbe hier echt niks beters te doen.

Brecht

Legacy Member
stormsman zei:
politie heeft me gistere betrapt, was nog geen minuut bezig. way to go polis van osschot, staan ze te wachten op de parking van de unikamp tot er iemand komt schuiven.
die manne hebbe hier echt niks beters te doen.
gewoon naar de volgende parking gaan die ge weet zijn, na 10 minuten kwame ze ons ook wegjagen op de parking van de weba, zijn we gewoon naar de makro geweest :D en die flik stond verkeerd, ie kwam links van mij staan! kheb dan speciaal moeten uitstappen :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan