Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
De vorige had 163pk, de nieuwe is 175pk. Maar de nieuwe is met een turbo, dus die gaat nooit da piepgeluid maken gelijk de vorige. Zit zelfs geen BOV op volgens mij.

CAS

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
das wel de max , maar inderdaad zuinig kan da nie zijn :p

en wtf was da gepiep telkens em doorgaf :wtf:

Mss zijn vriendin da filmt en spontaan begint te roepen als em optrekt? :unsure:

Da*Frenkman

Legacy Member
Mr Syphon zei:
geestig tot ze iet aan de hand hebben dan zijn ze prolly ni meer zo aant lachen, der moet ma is 1 chauffeur ze niet gezien hebben ze zitten geklemt tussen 2 wagens

ik moedig dit niet aan of zou t nooit zelf doen ma kvind t geestig wa stunten ze uithalen, zij moeten weten wa ze doen..

CAS

Legacy Member
pieta zei:
omg, opt laatste: om een nieuwe te maken moet emde ouwe verkopen...
als ge daar 15 jaar aan werkt zou ik da toch nie kunnen ze...

Ik vind da Ferrari hem een proces aan zijn been moet lappen voor copyright :cool:

Dan mag em ni enkel de auto maar ook zijn huis verkopen! Zal hem leren, imitatie product op de markt te brengen, kopieren is ook stelen!

(:ironic: voor alle zekerheid)

scipicore

Legacy Member
CAS zei:
Ik vind da Ferrari hem een proces aan zijn been moet lappen voor copyright :cool:

Dan mag em ni enkel de auto maar ook zijn huis verkopen! Zal hem leren, imitatie product op de markt te brengen, kopieren is ook stelen!

(:ironic: voor alle zekerheid)

idd pure plagiaat! en dan nog verkopen ook hé! schandalig...

Blue-Bora

Legacy Member
Mr Syphon zei:
geestig tot ze iet aan de hand hebben dan zijn ze prolly ni meer zo aant lachen, der moet ma is 1 chauffeur ze niet gezien hebben ze zitten geklemt tussen 2 wagens

Zou ik juist goed vinden !
Stelleke pipo's !

Het nadeel daarvan is dan weer dat er krassen op de desbtreffende wagens staan waar ze tussen komen te zitten.
Ik vind het gewoon hatelijk zo van die mensen die onnodige risico's nemen

Da*Frenkman

Legacy Member
VinceFeet zei:
Damn... Ik heb meer met auto's dan met moto's, maar motoracen is zo veel maal vetter om naar te kijken hé...

Inderdaad, kameraad gaat beginnen met compititie dit jaar, wordt geweldig om te gaan kijken.
Vorig jaar op opencircuit dag (voor moto's) in Spa was ik ook gaan kijken, echt sjieker om te kijken dan auto's. Zeker omdat er weinig bewaking was voor de toeschouwers, we stonden boven aan de Raidillon en de moto's scheurde 1 a 2 meter voor onze neus door.


ivm dat scooterfilmke, dat zult ge hier wel nooit tegenkomen, in hoofdstad van Turkije (hoe noemt die ook alweer :p) daar ist zo chaotisch, daar rijden evenveel auto's met blutsen rond zoals hier zonder

ComputerVISTA

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
ivm dat scooterfilmke, dat zult ge hier wel nooit tegenkomen, in hoofdstad van Turkije (hoe noemt die ook alweer :p) daar ist zo chaotisch, daar rijden evenveel auto's met blutsen rond zoals hier zonder

Heb samen met DIMI in Genova Italië gereden... daar tegen is Parijs klein bier, man man man da was echt gevaarlijk.

Staat ge aan de lichten volledig omcirkelt door brommerkes, het springt op groen en plots schieten die alle richtingen uit no matter waar ze opgesteld stonden ^^

Da*Frenkman

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Heb samen met DIMI in Genova Italië gereden... daar tegen is Parijs klein bier, man man man da was echt gevaarlijk.

Staat ge aan de lichten volledig omcirkelt door brommerkes, het springt op groen en plots schieten die alle richtingen uit no matter waar ze opgesteld stonden ^^

Hehe, da bedoel ik dus
Ge zou schrik hebben om daar met uwe eigen auto te rijden

ComputerVISTA

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
Hehe, da bedoel ik dus
Ge zou schrik hebben om daar met uwe eigen auto te rijden

Idd, idem hoor want ik reed en 't was met DIMI zijn auto, om de 5 minuten zo van 'ja ik heb er ene mee' :p

VinceFeet

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Heb samen met DIMI in Genova Italië gereden... daar tegen is Parijs klein bier, man man man da was echt gevaarlijk.

Staat ge aan de lichten volledig omcirkelt door brommerkes, het springt op groen en plots schieten die alle richtingen uit no matter waar ze opgesteld stonden ^^

Amai, dan moet het al erg zijn. Ik ben ooit één keer door Parijs gereden met de motor en toen scheet ik met momenten al in mijn broek. Dat is daar met momenten wet van de sterkste (en dat draait altijd uit in het nadeel van de persoon met het minste wielen :p ).

En die gasten met hun scooters? Big deal, ik vind er zelf geen ruk aan maar om dat nu 'onverantwoord' te noemen. Het is even onverantwoord als tegen 280km/h over de snelweg tjezen. In beide gevallen is het vooral jijzelf die de pineut is wanneer je in de fout gaat. Ze brengen niet echt andere weggebruikers in gevaar hé (auto's bedoel ik dan, zwakke weggebruikers is iets anders).

ComputerVISTA

Legacy Member
Komaan man, ze rijden in't middan van't stad ook zo, als ge zo een brommerke met wa vaart tegen u krijgt zulde der alle van weten, op een deftig lege autostrade zo vlammen doet ge idd enkel uw eigen schade toe (en mensen onder de 26 jaar hun verzekering in feite)

Maar die zitten daar los in't stad zeg.

Ik heb al een paar keer Parijs gedaan en ik vond dat niks meer dan Brussel, enkel toen ze tegen Brazilië gewonnen hadden met de voetbal, dan stond ik daar op de champs elysees ... met 100den suporters die om, rond en vooral op de auto zaten :rofl:

VinceFeet

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Komaan man, ze rijden in't middan van't stad ook zo, als ge zo een brommerke met wa vaart tegen u krijgt zulde der alle van weten, op een deftig lege autostrade zo vlammen doet ge idd enkel uw eigen schade toe (en mensen onder de 26 jaar hun verzekering in feite)

Maar die zitten daar los in't stad zeg.

Ik heb al een paar keer Parijs gedaan en ik vond dat niks meer dan Brussel, enkel toen ze tegen Brazilië gewonnen hadden met de voetbal, dan stond ik daar op de champs elysees ... met 100den suporters die om, rond en vooral op de auto zaten :rofl:

Mjah, je hebt gelijk wat betreft die scooters. Voor voetgangers en fietsers is dat idd wel levensgevaarlijk. En in Brussel ben ik nog nooit geweest als chauffeur (noch met de auto, noch met de moto) dus kan niet vergelijken. Maar toen ik in Parijs was had ik misschien een maand mijn rijbewijs voor de moto ofzo, dan is ff door Parijs scheuren met nen R6 niet bepaald ontspannend! :crazy:

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik had euhm, nen dag mijn rijbewijs en kzat in Parijs :p

Maar ik had wel veel geoefend in Brussel en Gent dus was druk verkeer wel gewend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan