Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinceFeet

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik had euhm, nen dag mijn rijbewijs en kzat in Parijs :p

Maar ik had wel veel geoefend in Brussel en Gent dus was druk verkeer wel gewend.

Ik had nog nooit met een wagen gereden, drie maanden systeem gevolgd en BAM de baan op. En feit is, iemand die op zo'n korte termijn moet leren rijden is écht nog niet bekwaam om na drie maanden al op de baan te gaan. In mijn geval was dat toch niet waar, ik heb een paar keer véél geluk gehad hoor.

Met de moto rijd ik gelukkig al vanaf mijn twaalf jaar (op en af in 't straat met de moto van de papa :lol: ) dus daar was ik vrij snel mee weg. Maar ik heb nu nog altijd stress als ik met de moto naar Antwerpen ofzo moet, ik hou gewoon niet van druk verkeer denk ik.

ComputerVISTA

Legacy Member
kenny_mis zei:
:eek: :doh:

omg zenne. zo goe als sprakeloos door da. ben ik blij da die manne bekan van de aarbol verdwenen zijn

Ik was er ooit 1 van :music:

Ow en hier in G'bergen is de tijd stille blijven staan want hier lopen ze wel nog rond :')

pieroxx

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik was er ooit 1 van :music:

Ow en hier in G'bergen is de tijd stille blijven staan want hier lopen ze wel nog rond :')

Ooit? Ik heb mij laten verstaan dat ge nog altijd een fervent voorstander bent van dat genre. :p

"Ti ti tirititi TINAA wat kosten die condomen?"

ComputerVISTA

Legacy Member
pieroxx zei:
Ooit? Ik heb mij laten verstaan dat ge nog altijd een fervent voorstander bent van dat genre. :p

"Ti ti tirititi TINAA wat kosten die condomen?"

:D

Ik mag er nog steeds graag naar luisteren, ben ik daarvoor een compleet idioot die op alles slaat dat bruin is? Ik dacht het niet nee, maar idd ik hoor het nog steeds zeer graag.

Eerder ook jeugdsentiment hoor, ben der mee opgegroeid vanaf mijn 11 jaar ;)

't Is niet dat ik in de rage gestapt ben maar toevallig in't 6de studiejaarke is naar geluisterd heb en dat beviel me enorm.

pieroxx

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
:D

Ik mag er nog steeds graag naar luisteren, ben ik daarvoor een compleet idioot die op alles slaat dat bruin is? Ik dacht het niet nee, maar idd ik hoor het nog steeds zeer graag.

Eerder ook jeugdsentiment hoor, ben der mee opgegroeid vanaf mijn 11 jaar ;)

't Is niet dat ik in de rage gestapt ben maar toevallig in't 6de studiejaarke is naar geluisterd heb en dat beviel me enorm.


Neenee, dat zeg ik ook niet hé. Heb niets tegen de muziek, gabbers waren mss vroeger wel bekend voor hun racisme maar tegenwoordig bestaan er al VEEL meer mannen die het veel erger doen hoor. Jumperkes kunnen er ook wat van. Iedere subcultuur heeft wel z'n "slechte" reputatie.

Ik was vroeger wa van alles :) kon nie echt beslissen :p

ComputerVISTA

Legacy Member
pieroxx zei:
Neenee, dat zeg ik ook niet hé. Heb niets tegen de muziek, gabbers waren mss vroeger wel bekend voor hun racisme maar tegenwoordig bestaan er al VEEL meer mannen die het veel erger doen hoor. Jumperkes kunnen er ook wat van. Iedere subcultuur heeft wel z'n "slechte" reputatie.

Ik was vroeger wa van alles :) kon nie echt beslissen :p

Hehe, ma ge ziet dat ik zeker zo geen ragegeval ben hé, het enige dat overgebleven is zijn de nike air max classics :p

Uit pure gewente :)

En racisme, god damn ben altijd al ne socialist geweest, nooit geen vlaamse leeuwkes op m'n bomber gedragen of what so ever, gewoon voor de muziek niks anders, al die zever die er bij komt is goe voor de commerce, nie voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan