VinceFeet
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Ik had euhm, nen dag mijn rijbewijs en kzat in Parijs
Maar ik had wel veel geoefend in Brussel en Gent dus was druk verkeer wel gewend.
Ik had nog nooit met een wagen gereden, drie maanden systeem gevolgd en BAM de baan op. En feit is, iemand die op zo'n korte termijn moet leren rijden is écht nog niet bekwaam om na drie maanden al op de baan te gaan. In mijn geval was dat toch niet waar, ik heb een paar keer véél geluk gehad hoor.
Met de moto rijd ik gelukkig al vanaf mijn twaalf jaar (op en af in 't straat met de moto van de papa
) dus daar was ik vrij snel mee weg. Maar ik heb nu nog altijd stress als ik met de moto naar Antwerpen ofzo moet, ik hou gewoon niet van druk verkeer denk ik.

:doh: 



