Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik nu de enige die vind dat de mensen die zoiets terugvinden in een liedje moeten opgesloten worden in volledig witte kamers met kussens op de muur?ComputerVISTA zei:

ComputerVISTA zei:Ik vroeg me in eerste instantie af hoe ge der bij komt om dat nummer te gaan omdraaien![]()

Soundstorm zei:Dus dat is de reden dat ze voor een dyno een volledig toestel maken om de pk's te meten...
http://videos.streetfire.net/video/d1c8afe1-d2c3-4960-8475-980a016b79af.htm
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/southern_counties/5238656.stm
ad:Brolpaq zei:Respect kerel! x-D Super filmpke
edit//Oei toch niet, ik lees net dat er een meisje van gestorven is.ad:

Ik ging maar in op de reacties en aangezien ze daar nogal snel uitvloog.Brolpaq zei:dunno den ene zegt van wel, den andere zegt van ni -_-' Omda een van die reacties was da het op bbc news was dat er een van die meisjes gestorven was -_-'. Das wel gepwned. Maja moest ik dieje gast me diene brommer geweest zen en kzag na 3 sec full throttle da ze zo snel ginge, dan zouk toch snel inhoude zen.
@Serial: Ow ow ow ge moe mij ni aanvalle zenneIk ging maar in op de reacties en aangezien ze daar nogal snel uitvloog.



ComputerVISTA zei:Dragjeh zijn M3 en cas en asserti in da draaimoleke![]()

|) ][ |V| ][;8276203 zei:Waarom CAS en Asserti ?![]()


auwtchBrolpaq zei:Maja gij kunt er ok nooit uitvalle heh VISTA.
Soz, kostet weer ni late![]()

Brolpaq zei:Maja gij kunt er ok nooit uitvalle heh VISTA.Dan moet da Moleke al gaan vliege
kzie de VISTA al gaan
Soz, kostet weer ni late![]()