Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik vroeg me in eerste instantie af hoe ge der bij komt om dat nummer te gaan omdraaien :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Daar kan je een punt hebben ja, alhoewel... :p

Nu is het creepy geworden :p

serial

Legacy Member
Brolpaq zei:
Respect kerel! x-D Super filmpke

edit//Oei toch niet, ik lees net dat er een meisje van gestorven is. :sad:

Waar hede da in godsnaam gelezen, da staat niet in da artikel, er staat zelf dat de 2jongens en 2meisjes zich vrijwillig gaan aanbieden bij de politie...

Brolpaq

Legacy Member
dunno den ene zegt van wel, den andere zegt van ni -_-' Omda een van die reacties was da het op bbc news was dat er een van die meisjes gestorven was -_-'. Das wel gepwned. Maja moest ik dieje gast me diene brommer geweest zen en kzag na 3 sec full throttle da ze zo snel ginge, dan zouk toch snel inhoude zen. :s

@Serial: Ow ow ow ge moe mij ni aanvalle zenne :p Ik ging maar in op de reacties en aangezien ze daar nogal snel uitvloog.

serial

Legacy Member
Brolpaq zei:
dunno den ene zegt van wel, den andere zegt van ni -_-' Omda een van die reacties was da het op bbc news was dat er een van die meisjes gestorven was -_-'. Das wel gepwned. Maja moest ik dieje gast me diene brommer geweest zen en kzag na 3 sec full throttle da ze zo snel ginge, dan zouk toch snel inhoude zen. :s

@Serial: Ow ow ow ge moe mij ni aanvalle zenne :p Ik ging maar in op de reacties en aangezien ze daar nogal snel uitvloog.

da was nie aanvallen ze, vroeg mij da gewoon af want het zou raar zijn dat dat "dood" meisje zichzelf bij de politie zou gaan aanbieden ;)
kheb het idd wa bruut gezegd, mn excuses daarvoor ;)

En kgeloof toch nog liever de BBC dan de comments online :p

Soundstorm

Legacy Member
Moest der een dode gevallen zijn, had ik da erbij gezet hoor.

Lijkt mij eigenlijk nog een leuk idee voor op de meeting :) Aangezien het toch al een illegale-subforum-meeting is :unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8276203 zei:
Waarom CAS en Asserti ? :unsure:

Als da zowa 't zelfde formaat is passen die daar wel in. Ik nie of da spel is uit evenwicht en die M3 krijgt mij nooit rondgedraaid :D

profeet en amdr kan ook altijd, zien der mij ook nog 2 mager ventjes uit :p

Brolpaq

Legacy Member
Maja gij kunt er ok nooit uitvalle heh VISTA. :lol: Dan moet da Moleke al gaan vliege :rofl: kzie de VISTA al gaan :rofl:


Soz, kostet weer ni late :cry:

ComputerVISTA

Legacy Member
Brolpaq zei:
Maja gij kunt er ok nooit uitvalle heh VISTA. :lol: Dan moet da Moleke al gaan vliege :rofl: kzie de VISTA al gaan :rofl:


Soz, kostet weer ni late :cry:

Ik geraak daar in de eerste instantie al niet in, laat staan uit... dus een mager gastje of 2, die gaan trouwens ook beter vliegen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan