Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soundstorm zei:Ja, das maar normaal ook da een amateur geen fantastische films kan maken. Maar als ge het grote deel van filmkes bekijkt, toch enorme rommel. Af en toe zit daar eens iets beter bij, maar dat kom je maar zelden tegen.


Met wat opkuiswerk (door pro'sComputerVISTA zei:'k verveelde me trouwens en heb van dat K3 nummer in normale versie een intressantere happy hardcore versie van gemaakt
http://users.pandora.be/matenhen/k3.mp3
) zou da eventueel nog nen hit kunnen worden

Soundstorm zei:Met wat opkuiswerk (door pro's) zou da eventueel nog nen hit kunnen worden
![]()
Zeker als ge het verkoopt met de slogan dat er verborgen moordteksten inzitten. De harde kern van hardcore menskes zullen er direct op afvliegen![]()


mOnKeYbUtt zei:Je moet het renderen in kleiner formaat in premier dan is da geen 400Mb want movie maker heeft heel slechte kwaliteit
Ge zijt best om het met VirtualDub om te zetten. En dan nog eens naar een formaat dat YouTube aanraadt.Blue-Bora zei:in moviemaker kan je toch kiezen welke kwaliteit je neemt.
Je kan dat kiezen hoeveel MB je het filmpje wil hebben en dan geeft hij ook ineens hoeveel pixels het filmpje word.
Ik heb gekozen voor 29mb en 640*480
Dillyracer zei:Nu was het motorgeluid van uw Evo eens goed te horen, een prachtding![]()
Blue-Bora zei:Kben derjuist wat hernemingen gaan filmen.
Het is nog aant renderen
btw: Wat is hernemen int Engels?

dat vind ik idd het jammere aan een evo, 280 pk maar het klinkt zo lichtpieta zei:hoeda?
ik hoorde die mini de hele tijd, evo geuid is toch nog "gewoon"

retake of regain, maar ik vin da nie echt in de context past.Blue-Bora zei:Kben derjuist wat hernemingen gaan filmen.
Het is nog aant renderen
btw: Wat is hernemen int Engels?
) hé, probleem opgelost