Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
Ja, das maar normaal ook da een amateur geen fantastische films kan maken. Maar als ge het grote deel van filmkes bekijkt, toch enorme rommel. Af en toe zit daar eens iets beter bij, maar dat kom je maar zelden tegen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Soundstorm zei:
Ja, das maar normaal ook da een amateur geen fantastische films kan maken. Maar als ge het grote deel van filmkes bekijkt, toch enorme rommel. Af en toe zit daar eens iets beter bij, maar dat kom je maar zelden tegen.

Jah en als je dan toch amateur bent geldt de regel: 'al doende leert men' en serieus wat lectuur lezen.

Spijtig dat er altijd zijn die denken een perfect filmpje met geluid te kunnen masteren doormiddel van MS movie maker :p

'k verveelde me trouwens en heb van dat K3 nummer in normale versie een intressantere happy hardcore versie van gemaakt :unsure:

http://users.pandora.be/matenhen/k3.mp3

ComputerVISTA

Legacy Member
Zal ongetwijfeld een fantastische auto zijn maar kwa design was de vorige skyline toch een pak leuker. (imo)

Deze ziet er te 350Z uit :(

Soundstorm

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
'k verveelde me trouwens en heb van dat K3 nummer in normale versie een intressantere happy hardcore versie van gemaakt :unsure:

http://users.pandora.be/matenhen/k3.mp3
Met wat opkuiswerk (door pro's :p ) zou da eventueel nog nen hit kunnen worden :D

Zeker als ge het verkoopt met de slogan dat er verborgen moordteksten inzitten. De harde kern van hardcore menskes zullen er direct op afvliegen :evil:

ComputerVISTA

Legacy Member
Soundstorm zei:
Met wat opkuiswerk (door pro's :p ) zou da eventueel nog nen hit kunnen worden :D

Zeker als ge het verkoopt met de slogan dat er verborgen moordteksten inzitten. De harde kern van hardcore menskes zullen er direct op afvliegen :evil:

/me vraagt direkt een copyright aaan :p

Opkuiswerk kan zelf ze, hier benk nu is wel ne pro in ^^

'k denk wel dak nogal wa rechten zal mogen betalen aan studio 100 :p

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Je moet het renderen in kleiner formaat in premier dan is da geen 400Mb want movie maker heeft heel slechte kwaliteit

Blue-Bora

Legacy Member
mOnKeYbUtt zei:
Je moet het renderen in kleiner formaat in premier dan is da geen 400Mb want movie maker heeft heel slechte kwaliteit

in moviemaker kan je toch kiezen welke kwaliteit je neemt.

Je kan dat kiezen hoeveel MB je het filmpje wil hebben en dan geeft hij ook ineens hoeveel pixels het filmpje word.
Ik heb gekozen voor 29mb en 640*480

Soundstorm

Legacy Member
Blue-Bora zei:
in moviemaker kan je toch kiezen welke kwaliteit je neemt.

Je kan dat kiezen hoeveel MB je het filmpje wil hebben en dan geeft hij ook ineens hoeveel pixels het filmpje word.
Ik heb gekozen voor 29mb en 640*480
Ge zijt best om het met VirtualDub om te zetten. En dan nog eens naar een formaat dat YouTube aanraadt.

In premiere alles laten omzetten vin dik nogal omslachtig, het geeft wel beter resultaat, maar ik laat het allemaal DV-AVI, en dan achteraf omzetten. VirtualDub is ook sneller dan premiere, want die maakt telkens alle berekeningen opnieuw van de overgangen ook (wat beter resultaat geeft).

Blue-Bora

Legacy Member
Kben derjuist wat hernemingen gaan filmen.
Het is nog aant renderen :)

btw: Wat is hernemen int Engels?

Soundstorm

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Kben derjuist wat hernemingen gaan filmen.
Het is nog aant renderen :)

btw: Wat is hernemen int Engels?
retake of regain, maar ik vin da nie echt in de context past.
Wss hebben ze daar nog een specifiek woord voor.
Zet gewoon 80-120 (of 180-260 :unsure: ) hé, probleem opgelost
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan