Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Soundstorm zei:
retake of regain, maar ik vin da nie echt in de context past.
Wss hebben ze daar nog een specifiek woord voor.
Zet gewoon 80-120 (of 180-260 :unsure: ) hé, probleem opgelost

Ja in het filmpje krijg je text, maar den titel voor het filmpe zoek ik nog.
Om in de beschrijving op youtube te zetten.

Anoniem04

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Zal ongetwijfeld een fantastische auto zijn maar kwa design was de vorige skyline toch een pak leuker. (imo)

Deze ziet er te 350Z uit :(

Ach, dat ze er zelfs een V motor in durven steken zegt al genoeg

distinct

Legacy Member
dat metertje gaat vlot , maar dat geluid derbij hé -.- k'hoor toch liever iets met wat meer cc's wur :p

@silent_spring@

Legacy Member
leuke filmpjes!

ik hoop dat ge naar de meeting komt op 18 maart ?

Blue-Bora

Legacy Member
distinct zei:
dat metertje gaat vlot , maar dat geluid derbij hé -.- k'hoor toch liever iets met wat meer cc's wur :p

Je kan niet alles hebben in het leven he ;)

Het geluid is idd beetje "fleps" maar ja.... ik kan er moeilijk iets aan doen ;)

@silent_spring@ zei:
leuke filmpjes!

ik hoop dat ge naar de meeting komt op 18 maart ?

Kweet da nog niet eigenlijk.
Ik weet maar een week op voorhand hoe ik moet werken.
En het is niet gezegd dat als ik niet moet werken dat ik dan kom ;)

distinct

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Je kan niet alles hebben in het leven he ;)

Het geluid is idd beetje "fleps" maar ja.... ik kan er moeilijk iets aan doen ;)



Kweet da nog niet eigenlijk.
Ik weet maar een week op voorhand hoe ik moet werken.
En het is niet gezegd dat als ik niet moet werken dat ik dan kom ;)
i know, een m3 à la dragjeh kan ik dan weer beter uitstaan van geluid :p :love:

CAS

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Jah en als je dan toch amateur bent geldt de regel: 'al doende leert men' en serieus wat lectuur lezen.

Spijtig dat er altijd zijn die denken een perfect filmpje met geluid te kunnen masteren doormiddel van MS movie maker :p

'k verveelde me trouwens en heb van dat K3 nummer in normale versie een intressantere happy hardcore versie van gemaakt :unsure:

http://users.pandora.be/matenhen/k3.mp3


Hmmm, ik hoor precies dat we massamoorden moeten plegen met Gods goedkeuring!

Destroyer

Legacy Member
wat mij altijd irriteert aan de vele filmpjes is die muziek te 1 te hard erdoor komt, 2 totaal overbodig is :unsure:

Blue-Bora

Legacy Member
Destroyer zei:
wat mij altijd irriteert aan de vele filmpjes is die muziek te 1 te hard erdoor komt, 2 totaal overbodig is :unsure:

Ik heb het volume van de muziek speciaal wat zachter gezet zodat je de wagens nog kon horen ;)

En de muziek maakt het een beetje minder saai.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan