Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brolpaq

Legacy Member
[Kleinmeisjevanzesjaarmodus]Sorry VISTA :cry: /Runs away[/Kleinmeisjevanzesjaarmodus]

ComputerVISTA

Legacy Member
Brolpaq zei:
[Kleinmeisjevanzesjaarmodus]Sorry VISTA :cry: /Runs away[/Kleinmeisjevanzesjaarmodus]

Klein meisje van 6?

Ga maar rap naar huis dan, voor ge het weet hebde last van ne Solid die u lolies aanbied enzo... :unsure:

CAS

Legacy Member
Zal voor morgen zijn jong, het gaat niet bij mij. Moet wss nog deftig geupload worden. Soms kunde die zelf al bezien maar werkt de link nog niet.

Blue-Bora

Legacy Member
CAS zei:
Zal voor morgen zijn jong, het gaat niet bij mij. Moet wss nog deftig geupload worden. Soms kunde die zelf al bezien maar werkt de link nog niet.

Hmm, kheb al 2 uur gewacht tot het geverifieerd was en nu werkt het nog niet blijkbaar

Tzal idd voor morgen zijn dan :)

jean_005

Legacy Member
CAS zei:
Zal voor morgen zijn jong, het gaat niet bij mij. Moet wss nog deftig geupload worden. Soms kunde die zelf al bezien maar werkt de link nog niet.
Bij mij wel :unsure:

Btw: Mooi filmpke, met veel hoge snelheden :p

BMW lover

Legacy Member
hier lukt het nog niet

trouwens Belgian EVO u fotoshoot in de sneeuw is u plak niet afgedekt
en er is iets mis met u lens want ge hebt zo op elke foto op dezelfde plaats een purple vlekske

jean_005

Legacy Member
BMW lover zei:
hier lukt het nog niet

trouwens Belgian EVO u fotoshoot in de sneeuw is u plak niet afgedekt
en er is iets mis met u lens want ge hebt zo op elke foto op dezelfde plaats een purple vlekske

Derjuist kon ik het nog zien en nu nimeer?? :wtf:

Blue-Bora

Legacy Member
BMW lover zei:
hier lukt het nog niet

trouwens Belgian EVO u fotoshoot in de sneeuw is u plak niet afgedekt
en er is iets mis met u lens want ge hebt zo op elke foto op dezelfde plaats een purple vlekske

Nu werkt het wel blijkbaar.

Ja die plak..... ik had geen zin om dat allemaal te truukeeren :p
Ik ga me der is mee bezig houden vandaag se.

Hier nog eens de link van het werkende filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=wJgiGT2XRiA


*edit*

gvd blijkbaar is dien text op het begint maar een 10de van een seconde te zien ofzo.
Ik heb dat eerst met premiere pro gemaakt dat filmpje en dan kleiner gemaakt met movie maker, en blijkbaar knipt movie maker dien text weg..... :angry:

blazingsvbiker

Legacy Member
gebruik windows movie maker zit standaard op je windows Xp

veel gemakkelijker om dingen te editen , tekste te laten komen ect ...


nice movie btw

Blue-Bora

Legacy Member
blazingsvbiker zei:
gebruik windows movie maker zit standaard op je windows Xp

veel gemakkelijker om dingen te editen , tekste te laten komen ect ...


nice movie btw

Met moviemaker kan je zoveel niet als met premiere pro hoor ;)

En ik heb het gewoon kleinder gemaakt via movie maker aangezien het originele 400mb was.

En blijkbaar heeft die het eraf geknipt.

about the movie : We hebben veel meer gefilmd, maar das allemaal achtervolgen zoals da laatste, en dat is maar redelijk saai voor de buitenstaander in tegenstelling als je zelf in de auto zit :)

Maar ik ga nog zeker een keertje terug en dan gaan we meer actionshots maken zoals die eerste.

Soundstorm

Legacy Member
Hoe goed ge het ook wilt doen, als amateur is da echt een bijna onmogelijke opgave om een goed filmke te maken.
De standpunten, geluid, materiaal,... allemaal dingen waar de meeste mensen niet op letten (zelfs als ze willen).
Mij is het ook nog niet gelukt om een echt goed filmpje te maken, ooit zal dat wel eens lukken zeker :p

Maar het filmpje is altijd leuker voor diegene die erin hebben meegedaan, en dat is het belangrijkste!

ComputerVISTA

Legacy Member
Moest het allemaal zo makkelijk zijn zouden der dan ook geen zware studies voor bestaan hé :p

Blue-Bora

Legacy Member
Soundstorm zei:
Hoe goed ge het ook wilt doen, als amateur is da echt een bijna onmogelijke opgave om een goed filmke te maken.
De standpunten, geluid, materiaal,... allemaal dingen waar de meeste mensen niet op letten (zelfs als ze willen).
Mij is het ook nog niet gelukt om een echt goed filmpje te maken, ooit zal dat wel eens lukken zeker :p

Maar het filmpje is altijd leuker voor diegene die erin hebben meegedaan, en dat is het belangrijkste!

Het is idd ni makkelijk om iets deftig in elkaar te steken waar iedereen wat fun aan beleefd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan