Robust²
Legacy Member
T'is mss wat cliché/zagerig maar: Don't dress for the ride, dress for the crash 
Zelfs al is het niet zo ver dat je gaat, de asfalt doet evenveel zeer op 100m van je deur als op 100km van je deur. Ik heb altijd de gewoonte gehad van m'n gear aan te doen en persoonlijk stoort mij dat ook echt niet om dat aan te doen (tenzij ik er echt presentabel moet uitzien), om zelfs niet bijna te zeggen dat ik het ondertussen zelfs comfortabel zou noemen

Zelfs al is het niet zo ver dat je gaat, de asfalt doet evenveel zeer op 100m van je deur als op 100km van je deur. Ik heb altijd de gewoonte gehad van m'n gear aan te doen en persoonlijk stoort mij dat ook echt niet om dat aan te doen (tenzij ik er echt presentabel moet uitzien), om zelfs niet bijna te zeggen dat ik het ondertussen zelfs comfortabel zou noemen






