Catscratch
Legacy Member
Van't weekend nog eens op weg naar de ring:
http://www.mirrorshades.be/junk/DSC_1941_web.jpg
Maakt nie uit of ik met 4 mensen zit, een heel koffer vol met reisbagage. Altijd hetzelfde. Stomme begrenzer ... ik denk toch dat die makkelijk zonder tot 280 op den teller zou gaan.
http://www.mirrorshades.be/junk/DSC_1941_web.jpg
Maakt nie uit of ik met 4 mensen zit, een heel koffer vol met reisbagage. Altijd hetzelfde. Stomme begrenzer ... ik denk toch dat die makkelijk zonder tot 280 op den teller zou gaan.



En Vista kon nie volgen 

en dan nog een tijd zonder de L.