Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Catscratch

Legacy Member
Stimpy zei:
mo gij sukkelaar :D

Ge moogt da nie onderschatten ze! In Duitsland een paar maanden geleden schoot er echt ne Audi A4 3.0 TDI voorbij. M'n ex zegt zo van ... "amai, die auto is wel sneller als die van u precies als ge die zo ziet vliegen". Da zijn van die dingen die ge in Duitsland niet tegen mij moet zeggen. Er maar achter, 'k was em aan't inhalen en dan staken we met 2 tegen den begrenzer :sop:

Tot em moest inhouden voor ander verkeer ;)

CAS

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9082151 zei:
200 bergop :cool: En Vista kon nie volgen :tongue:
210 plat, nog ruimte genoeg over. En twas nacht, op 2 johny's en een trut na geen verkeer en niks zien flitsen, wat goed is :p. Beiden GPS snelheden dus, op de teller was het 15km/h trager, achterwielekes zijn precies te groot :unsure:

Nog wat inrijden :p

Gisteren 250 op te teller van de 930, had nog wat toeren over. Nog nooit zo snel van Leuven naar Wetteren gereden trouwens :D Crossfire die ongeveer 220 deed en zijn pinkertje naar rechts mocht opsteken :p

En als de BMW vanavond af is, zal em ook sneller dan 206 (reeel) gaan :cool: Wss wel maar 215 ofzo, ma kom :p

CAS

Legacy Member
Sprinter 416 CDI:

2003371781150852783_rs.jpg


:cool:

CAS

Legacy Member
dreet'n zei:
Is da gwn nie kapot? :unsure:

Normaal zit daar een volledig scherm voor, en is dus idd gebarsten, waardoor ge de teller een duwke kunt geven en dan telt em soms wat teveel. Klein soort van amusement, schakelen bij 7200rpm met een diesel bvb :p

Reeele top is 150 (begrenst).

ComputerVISTA

Legacy Member
Heb daar ooit ook eens mee gereden en het enige wat ik had was veel schrik en nen halven donut :p

(had nog geen rijbewijs en geen ervaring :p)

Op een industrieterrein dus wel (zelfde tijd +- toen asserti met een M5 heeft gereden)

Fastastic

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Heb daar ooit ook eens mee gereden en het enige wat ik had was veel schrik en nen halven donut :p

(had nog geen rijbewijs en geen ervaring :p)

Op een industrieterrein dus wel (zelfde tijd +- toen asserti met een M5 heeft gereden)
Ik zit dicht bij het moment om eens met de F430 versie te kunnen rijden. Ben 's benieuwd wat die gaat geven, de passagiers plaats is al indrukwekkend.:lol:

distinct

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
En ne moteur die alle minuten in uw nek kan springen :p

truntje :D enigste "super"car(eerder sportwagen) waarmee ik zelfs een tijdje mee gereden heb (een goe halfjaar bijna) was een porsche carrera 4 (996) met mijn L vanachter, en gaan :rofl: en dan nog een tijd zonder de L.
Pa mocht dat ding nooit weggedaan hebben, vond het zo'n zalig ding


nuja, ook al een paar keer met een 328 GTS, telt dat ook ?:p

Deniske

Legacy Member
Beste L vind ik mijn vriendin atm.

BMW 535i en zelfs daar valt ze mee stil ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan