Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
mdconcept zei:
150 op de autostrade ( de andere keken nogal, want krij nog met een L)

Hoe weet jij nu dat ze nogal keken, in uw spiegel kan je hun gelaatsuitdrukking nogal moeilijk zien + als L aan die snelheid kijk je voor je naar de weg. En toen ge ernaast reed konden ze nie dom kijken om die reden want ze zagen je L niet.

mdconcept

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8925343 zei:
Hoe weet jij nu dat ze nogal keken, in uw spiegel kan je hun gelaatsuitdrukking nogal moeilijk zien + als L aan die snelheid kijk je voor je naar de weg. En toen ge ernaast reed konden ze nie dom kijken om die reden want ze zagen je L niet.

mannen die nog sneller rijden en mij inhalen=> zijdelings kijke

Brecht

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Hoezo, haalt da spel geen 120 in eerste? :unsure:
jazeker, maar das zo gemaakt voor als men moeder derbij zit, da ze nie kan zegge van ge rijd te rap in de bebouwde kom :unsure:

Brecht

Legacy Member
nee derneffes, en kheb haar wijsgemaakt da da voor men nieuwe mistlampkes is :unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
Hebdet haar nu gevraagd?

Ik zal me zo een 50's leder racehelm opzetten met bril inclusief :D

Brecht

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Hebdet haar nu gevraagd?

Ik zal me zo een 50's leder racehelm opzetten met bril inclusief :D
ja kheb het gevraagd, maar ze zegt van "nie als wij nie thuis zijn" waardoor da der mischien kans in zit voor wel als ze weer thuiszijn, maar vree veel ga ik der nie op hopen :p maarja ge weet nooit. kzie u al zitte achter het stuur van zo een klein toyotake me zo nen helm en bril ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik kan me wel voorstellen dat mensen ook vreemd naar mij keken toen ik hetzelfde deed met een rijschool auto :rofl:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Das nog net iets anders dan een "L" :p

Ik drifte ooit met mijn "L" :cool:



(per ongeluk :unsure: )

thejackel

Legacy Member
snelste was 230 maar ik reed toen met iemand mee.

Het snelste dat ik zelf al heb gereden was 190 (op de brusselse ring)

Het grappigste is als ge met een ford transit camionet 160 aan het doen zijt en dan kijken naar de blik van de mensen die op het eerste baanvak rijden.
Ook de blik van de mensen die ge aan eht volgend zijt op de autostrade is geld waard.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
thejackel zei:
snelste was 230 maar ik reed toen met iemand mee.

Het snelste dat ik zelf al heb gereden was 190 (op de brusselse ring)

Het grappigste is als ge met een ford transit camionet 160 aan het doen zijt en dan kijken naar de blik van de mensen die op het eerste baanvak rijden.
Ook de blik van de mensen die ge aan eht volgend zijt op de autostrade is geld waard.

Ik rij me mijn Renault Trafic ook altijd rond de 150, de mensen kijken toch nie alsof ze iets vreemd zien ? Er rijden enorm veel grote camionetten zo rond.

presser

Legacy Member
thejackel zei:
Het grappigste is als ge met een ford transit camionet 160 aan het doen zijt en dan kijken naar de blik van de mensen die op het eerste baanvak rijden.
Ook de blik van de mensen die ge aan eht volgend zijt op de autostrade is geld waard.
Die mannen met die camionetten zijn zotten, zeker op vrijdagavond. Zo snel mogelijk van den travaux naar huis. Dat zijn volgens mij verontwaardigde blikken...

Écht gevaarlijk! Ze zouden daar beter begrenzers op zetten.

Asserti

Legacy Member
de sprinter doet nogtans maar 140 :sad:

binnenkort weet ik hoeveel nen transit doet :D

CAS

Legacy Member
Asserti zei:
de sprinter doet nogtans maar 140 :sad:

binnenkort weet ik hoeveel nen transit doet :D

Das omda ge maar met ne 311 rijd! De 316's of de nieuwe sprinters doen wel een pakje meer dan dat. Bij Brabus kan je de nieuwe sprinter krijgen met een 310pk sterke benzine motor :love: Nu de patron nog overtuigen... Hoewel, ik word betaald per uur...

beemer

Legacy Member
Zoiets zal er voor mij niet inzitten, ik moet/mag content zijn met mijn VW 2.5 TDI'ke. Volgend jaar wss nieuwe camionette, opnieuw een VW transporter (T5), maar ipv een lustig ronkende 5 cyl zal het een 1.9 TDI zijn. Enne aan 160 op het derde rijvak doe ik regelmatig eens hoor, zelfs volgeladen. Camionetje haalt trouwens bijna 170 km/hr.

CAS

Legacy Member
Mijne haalt maar 152, en dan moete ze al serieus verplichten... Maar meestal rij ik toch 110, dan is het windgeluid een pak minder. Verbruik ligt ongeveer een 5l gemiddeld lager ook dan :rofl: Windvanger zou wonderen doen!

Nu, het zal niet lang meer duren of er komt ook een nieuwe, ben ni zo veeleisend, wil gewoon een automaat (toch logisch?), verwarmde buitenspiegels en eventueel airco. Die dat het moet financieren kwam zelf al af dat 160pk zeker nodig is, dus daar kom ik al mee overeen :p Automaat word het dan zowiezo, dus dan is het juist nog de spiegels. Vind da toch raar dat da ni standaard zit op een camionet, bij vrachtwagens doen ze da toch al zo goed als standaard...

@silent_spring@

Legacy Member
ik doe mijn vakantiejob in augustus tot in september met ne gloednieuwe VW Crafter TDI...das een 2.5 zeker hé ? heb wel al gezien dat de TDI helemaal in 't grijs is, dus niks rood :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan