Simonn
Legacy Member
smikkel zei:Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op...BMW 740i.
Hoeveel keer gaat ge da nog posten? :ironic:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
smikkel zei:Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op...BMW 740i.
cclherreman zei:Hoeveel keer gaat ge da nog posten? :ironic:

Mr. SLASH zei:ik denk wel dat da aan zijn internetverbinding ligt hoor![]()

smikkel zei:Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op...BMW 740i.
VinceMañana zei:Das gewoon door de tellerafwijking![]()

smikkel zei:Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op...BMW 740i.
Stancke zei:Goh, 20km/u verschil vind ik toch al veel![]()
Bij mij scheelt het 15km/u (teller geeft 215-220 aan
)VinceMañana zei:Das gewoon door de tellerafwijking![]()

ComputerVISTA zei:We weten dat BMW's slecht zijn hé, maar zo slecht zijn ze nu ook weer niet hé!
![]()
boostah zei:pssst das meestal door de bestuurder ze, you of all people should know !

efkes offtopic, mss een waterkansje dak toch naar de ring ga alster iemand anders rijd, maar kzou al me een vree goe argument moete kome want men moeder denkt da mijn auto da echt nie aankan, tis nochtans nen toyotaComputerVISTA zei:Dat niemand behalve ik kan rijden weet ik... surtout als ik op de baan ben, alsof ze het expres doen![]()

brechen zei:efkes offtopic, mss een waterkansje dak toch naar de ring ga alster iemand anders rijd, maar kzou al me een vree goe argument moete kome want men moeder denkt da mijn auto da echt nie aankan, tis nochtans nen toyota![]()
