Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. SLASH

Legacy Member
beatlover zei:
Juist 180 gehaald met men citroen xsara 1.6 coupe. Verder ging em toch niet geraakt zijn, want em zat serieus aan zen einde denk ik. Toen ik toen thuiskwam ook es op papieren gekeken, en daar staat ook op dat de topsnelheid 180 is...

Anywayz, kvind da geluid afgrijselijk als em zo hoog in toeren zit :p

da geluid is dan juist nice :D

GroovyBeatsss

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
da geluid is dan juist nice :D
Bwa weet ge, kheb em nog ni zolang, en bij ieder geluidje dat ik raar vind ofzo, denk ik al direct dat er iets aan scheelt:D

Mja kga wss nieuwe uitlaat ( of enkel het achterste stuk steken) voor meer een sportiever geluidje te krijgen. Origineel geluid vind ik ni zo schoon:p

euh...Acid

Legacy Member
Zelf gereden: +- 50 Met john deere gator 6x4 !! :D
+- 85 Met Derbi senda ontgrensd en ander pijpje

Mee gereden: A8 4.0 V8 - 250

Soundstorm

Legacy Member
Zaterdag voor de eerste keer met een 'rijschoolauto' gereden. Toen de rijinstructeur mij eindelijk eens de autostrade op stuurde, toch eens goed doorgetrokken.
Enkele seconden later (ik schat 6) zat ik aan 200-210 (aan 50 de oprit opgereden), maar toen moest ik al remmen, want we moesten de eerste afrit er al van :(

Dus niet echt mijn topsnelheid verhoogd, eerder topacceleratie.

(fotootjes komen in de 'ik reed testraks rond'-thread :) )

Mee

Legacy Member
Soundstorm zei:
Zaterdag voor de eerste keer met een 'rijschoolauto' gereden. Toen de rijinstructeur mij eindelijk eens de autostrade op stuurde, toch eens goed doorgetrokken.
Enkele seconden later (ik schat 6) zat ik aan 200-210, maar toen moest ik al remmen, want we moesten de eerste afrit er al van :(
:wtf:
En uwen instructeur zei daar niks van?

Soundstorm

Legacy Member
Mee zei:
:wtf:
En uwen instructeur zei daar niks van?
Nah, die hield zijn hand op de pook zodat ik nog niet naar 5de kon schakelen voor ik einde de toeren zat in 4de ^^

(zal sebiet wel duidelijker worden)

~ pIgnmilkr ~

Legacy Member
toch wel 123 km/u met mijne peugeot 106

en gast hierboven, in 4de 210 rijden met een clio, sterk

smikkel

Legacy Member
Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op... BMW 740i.

smikkel

Legacy Member
Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op... :s BMW 740i.

smikkel

Legacy Member
Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op... :s BMW 740i.

mdconcept

Legacy Member
150 op de autostrade ( de andere keken nogal, want krij nog met een L)

smikkel

Legacy Member
Al een tijdje geleden, op weg naar men werk in Duitsland, 270km/u(teller), en toen sprong de begrenzer op... :s BMW 740i.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan